Hogyan cseréltessem ki a fülhallgatómat, ha véletlenül kimostam és tönkrement?

Figyelt kérdés
még érvényes a jótállás és újszerű állapotban van. kérdésem az lenne, hogy mit tehetek akkor, ha e-mailben azt mondták, hogy erre nincs jótállás?

2016. ápr. 6. 15:36
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Bizony, erre nincs jótállás. Veszel másikat, és ne a mosógépbe téve tartsd tisztán.
2016. ápr. 6. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Jó vicceid vannak.
2016. ápr. 6. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
49%
Abban a pillanatban megszűnt a jótállás, amikor bedobtad a gépbe. Milyen fülhallgató ez, hogy egyáltalán van rá garancia? Ilyesféle dolgokra nem szokott lenni.
2016. ápr. 6. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
28%

szokott lenni ilyenekre is garancia, cseréltünk már vissza gyárilag hibás fülest media marktban (recsegett az egyik fele), viszont ilyen user errorra nem vonatkozik a garancia (ha csak nem biztosítás :D )


ha emailben már megtudtad ezt az információt, akkor mit vársz?


persze lehet trükközni, hogy a saját hibádat máson tudd elverni, de ehhez tanácsot kell kérni? :D

2016. ápr. 6. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Még mindig várom az okos válaszokat. Van valami kiskapu, amire rá lehet fogni, hogy attól ment tönkre?

Honnan jönnek rá, hogy kimostam?

2016. ápr. 7. 06:33
 6/8 anonim ***** válasza:

lol


már csak kíváncsiságból, milyen értékű volt a füles?

2016. ápr. 7. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

Több, mint 250e Ft, csak hogy teljes mértékben kielégítsük a kárörvendési hajlamod!


De am. minek írogatnak ilyenek ide?

2016. ápr. 8. 14:29
 8/8 anonim ***** válasza:
47%

na most ha te kimosol egy ilyen értékű cuccot, akkor nem én vagyok a hülye


"viszont ilyen user errorra nem vonatkozik a garancia"


ez a válaszom még mindig


ugyanakkor számomra felháborító, különösen ilyen értékű cuccnál, hogy a saját hibádat másokra, ez esetben a garanciával a gyártóra akarod kenni, és ebben itt cinkosokat keresel, és ugye merül fel itt is a kérdés, hogy miért írogatnak ide ilyenek (mint te).


egyébként ha nem hülye a szerviz, simán rájön, hogy át akarod baszni (márpedig drága cuccoknál különösen figyelnek erre, el akarják kerülni a veszteséget)

2016. ápr. 8. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!