Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Egyik napról a másikra elszáll...

Egyik napról a másikra elszállt a hang a gépemen, mi történhetett?

Figyelt kérdés

Segítsetek légyszi,teljesen laikus vagyok.

Egyik este gépeztem, még ment minden rendesen, majd másnap mikor bekapcsoltam, már nem volt hang. Se hangfalon, sem fülhallgatón. Azt írja ki, hogy nincs csatlakoztatva. Dugtam be már minden lehetséges lyukban. Újra is telepítettem a gépem, miután a szerelő azt mondta, hogy nincs baja semmilyen alkatrésznek (alaplap volt a gyanú) és valószínűleg egy újrarakás segíteni fog rajta.

Hát nem segített! Szerintetek mi lehet? Mit ellenőrizünk még? Már teljesen el vagyok keseredve :(


2017. máj. 12. 03:05
 1/5 anonim ***** válasza:
milyen gép? milyen os? hangdriver fent van?
2017. máj. 12. 03:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
És az a szerelő kért is pénzt azért amit csinált? Ha nálam lenne a gép egy-két napig, tuti, hogy rájönnék mi a baj. Sajnos így, hogy nem is látom, nehéz rájönni mi a baj. A tippjeim: driverhiba, alaplapi csatlakozó hiba, alaplapi elporosodás, alaplapi belső hiba(egy kondenzátor meghalt....stb), bios elem lemerülőben.
2017. máj. 12. 04:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Win 10 , asztali pc, i5 4460, asrock b85M Pro3 alaplap...

Szervizben takarítást kapott, meg új pasztát a procira, miután a szerelő szerint nincs baja az alkatrészekek.... :(

Iponban vásárolt minden alkatrész, de ott meg nagyon szemetek, alaplap az egyetlen ami már nem garanciás, de mivel egyetlen! Alkatrész nem garis, így minden diagnosztika/rápillantás stb egy vagyon pénz..

2017. máj. 12. 12:34
 4/5 A kérdező kommentje:
Igen a hangdriver fent van!
2017. máj. 12. 12:34
 5/5 anonim ***** válasza:

Eszközkezelőben mit ír ki az integrált audio eszköznél?

jobb klikk az eszközön, Engedélyezés? esetleg Tulajdonságok... Eszközállapot (nincs letiltva?)


ha minden OK...