Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Hogy szoktak panaszt írni a...

Hogy szoktak panaszt írni a vásárlók könyvébe?

Figyelt kérdés
Jövőhéten lesz 3 hónapja, hogy vissza vittem (garanciával) a fejhallgatómat. Betelt a pohár!...

2017. nov. 15. 16:21
 1/4 anonim ***** válasza:

Elkéred a panaszkönyvet és beírsz. Ennyi. De sokszor nem az üzlet hibája a késés, hanem a szerviz, ahova visszaküldik a cuccot.

Meg kéne nézni a garancialapon, hogy milyen feltételekkel vállalták a jótállást.

2017. nov. 15. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Inkább nyújts be írásos panaszt külön, a könyvvel nem foglalkoznak. Minden cégnél lehet már panaszt tenni, akár telefonon, akár online.

A javításról amúgy nincs előírt határidő, de miért vártál 3 hónapot?

2017. nov. 15. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

2 hónapot vártam.

Én naívan azt hittem, hogy majd keresni fognak.

Ma egyébként elintéztem, kicserélték a fülest. Nem hiszem el, hogy ebben az országban csak akkor ér el valamit az ember ha fenyegetőzik meg erélyesebben lép fel.

2017. nov. 17. 00:50
 4/4 anonim ***** válasza:

Ez sajnos így van.

Legalább megoldódott.

2017. nov. 17. 05:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!