Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Rendeltem az Apple hivatalos...

Rendeltem az Apple hivatalos oldaláról az iPad billentyűzetet, eddig minden jó volt, viszont most rámegyek az e-mailben kapott link alapján szállítás nyomonkövetésére, akkor nem találja, hibát jelez, azt kéri hogy próbáljam meg később. Miért?

Figyelt kérdés
Csütörtök este rendeltem meg, azóta minden nap megnéztem többször is és semmi gond nem volt. Most azonban mint ahogy írtam is , ki is lett fizetve előre , A zöld számot pedig csak hétköznap lehet hívni, volt e már valakinek hasonló?

#Apple #iPad #IOS #Smart Keyboard
2017. dec. 17. 11:56
 1/3 Captain Logic ***** válasza:
Csak holnapig kell várnod, nyugi. Vasárnap úgyse szállítanák ki.
2017. dec. 17. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Értem, csak a hivatalos honlapon azt írja hogy 0-24-ben meglehet tekinteni a szállítmány állapotát, na most ez nekem mégsem megy, pedig napokig oké volt
2017. dec. 17. 12:27
 3/3 Gugu Gabor ***** válasza:
valszeg szerver oldali a gond, nem tudsz vele mit csinálni várj szerintem is holnapig
2017. dec. 17. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!