Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Szerintetek az normális, hogy...

Szerintetek az normális, hogy ebben a hónapban másodjára romlik el a TV dekóderünk és a műsorszolgáltató 2000 forintos kiszállási díjat kér?

Figyelt kérdés
Ebben a hónapban egyszer már kihívtuk őket, azt mondták ráírják a számlára a 2000-et és most megint elromlott és újabb 2000 Ft-ot akarnak kérni kiszállási díjként...
2010. jún. 17. 11:35
 1/4 anonim ***** válasza:
te meg közöld velük, hogy nem fizeted ki és ha pattognak, akkor a szerződéstől is elállsz, mert nem szolgáltatnak
2010. jún. 17. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Ha a DIGi -ről van szó, akkor elhiszem.

Ha nem a te hibádból adódott műszaki hibát kell elhárítani, akkor a kiszállás nem téged terhel. Ez esetben kell lenni valami indoknak, amivel rád hárítják a kiszállás díját. Kérdezd meg. Ha nincs ilyen, és mégis megfizettetik, akkor nyugodtan fordulj a fogyasztóvédelemhez. Ehhez viszont meg kell fizetned a kérdéses díjat, hiszen egyébként nem tudod igazolni a jopgtalan követelést a szolgáltató részéről.


- Személyes ügyfélszolgálaton próbáld higgadtan tisztázni a helyzetet. Add elő, hogy a berendezés meghibásodását nem te idézted elő, az a rendeltetésszerű használat során következett be. Hivatkozhatnak olyanra hogy valaki "hozzányúlt, megbabrálta, stb...", ezt nyugodtan elutsíthatod abban az esetben, ha a helyszínen a szerelő nem íratott alá veled ilyen papírt. Ha aláírtad, akkor vége.

Ha aláírtál a helyszínen egy papírt, amin AKKOR MÉG nem szerepelt ilyen hibaleírás (mert ez is előfordulhat), akkor ezt szintén szóváteheted.

Ha semmi sem utal arra, hogy a te hibád, és nem ismertél el ilyet, akkor a kiszállási díj nem téged terhel, hiszen nekik nem kötelességük a helyszínre menni, ha nincs hiba. Ha meg van, és nem te okoztad, azt a saját költségükre teszik.

Az ASZF szerint, akkor terheli az előfizetőt díjfizetés, ha a megibásodás az előfizetőnek felróható ok(ok)ból keletkezett.


-Ha nem sikerül érdemi eredményt elérned, kérheted írásban hogy a veled szemben femerült költségeket indokolják (sajnos nem kötelesek).Valószínűleg max a szerelő nyilatkozatára fognak hivatkozni. Ha tudsz ilyet szerezni, az a fogyasztóvédelem felé nagyon jó reklamációs alap.


-Ha mindenképp ragaszkodnak a díjfizetéshez, és kifizeted, akkor azzal jogilag elismered.

Ha nem fizeted be, azzal az ASZF-et szeged meg. Itt a mérlegelés a tiéd.

A fogyasztóvédelem felé írásban kell beterjesztened a panaszod.

Az eset leírása mellé minden részletre szükség van, a hiteles elbírálás miatt. Ha van tanúd is a helyszíni szerelésre, az a legjobb.


Itt megtalálod a hozzád legközeleb eső hivatal elérhetőségét. Leveled ajánlott küldeményként add fel.

[link]

2010. jún. 17. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Felhívtam a fogyasztóvédelmet, valami hírközlési hatóságot javasoltak, valamint, hogy írjunk a szolgáltatónak levelet. Megírtam, amint lesz időm, feladom. Holnapra minden esetre kihívtam őket, de a levélben közöltem velük, hogy meg lesznek téve a megfelelő intézkedések a következő meghibásodáskor. Amúgy Antenna Digital...
2010. jún. 17. 18:02
 4/4 A kérdező kommentje:

A poénos rész csak most következik:


ma reggelre kihívtuk őket, aztán jött a vihar, villámlott egyet, dörgött, aztán visszajött az adás. Felhívtam őket, hogy nem kell jönni, mert őáltaluk villámgyorsan visszajött xD

2010. jún. 18. 09:38

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!