Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Van még itt, aki nagyon...

Van még itt, aki nagyon retteg a koronavírus gazdasági következményeitől IS?

Figyelt kérdés

Tudom, nem az az elsődleges, viszont második helyen már ott áll és irtó fontos.

Én pályakezdő vagyok, 2-3 hónapra elegendő pénzzel.

Az egy dolog, hogy valószínűleg hiába tanultam, de szerintem simán eljuthatok oda is, hogy kilakoltatnak.


Ti is nagyon féltek?

Van konkrét tervetek?


2020. márc. 13. 21:03
 1/6 anonim ***** válasza:
0%

Konkrét tervem nincsen, van tartalékunk, ami elég pár hónapra.


A "hiába tanultam" meg a kilakoltatás dolgot nem igazán értem, kifejtenéd?

2020. márc. 13. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Az eddigi szakmáimban esélytelen lesz elhelyezkedni, árufeltöltésnek, szalagnak örülni fogok arecesszió alatt. Mint sokan mások.


2-3 hónapra elegendő tartalékom van. Utána miből veszek kaját?


Más is fél?


Mármint minden bizonnyal, de értitek....

2020. márc. 13. 21:07
 3/6 anonim ***** válasza:
46%
Katasztrófális következményei lesznek ennek, hülye az, aki nem látja, milyen fejetlenség és pánik lesz itt rövid időn belül. MINIMUM 1 hónapra elegendő élelmiszerben érdemes gondolkodni.
2020. márc. 13. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
64%

Lesz itt akkora gebasz...

Most ugye nem lesz suli. Gondolom, ovi és bölcső se. Ez lenne a logikus, ha nem csak a diákok lebutítása a cél.

Ahol egy szülő van, ott xopás. Ahol kettő, ott sorsot húznak, kinek a fizetése esik ki. Mondjuk végleg, mert a munkáltató azt se szereti, ha évente 1-2 napot kiesel a gyerek miatt.

Közben 20-30%-os drágulásról ír az újság. De ez az átlag, van ami a duplája lett, pl. rengeteg tejtermék, zöldség, gyümölcs.

Sok családban NINCS net, pc, mobil a gyerekeknek, vagy épp villany. Ók azok, akik eddig ingyen kaptak enni a suliban. Eddig...

Tehát adott lesz rengeteg család, ahol a bevétel feleződik, kétszer annyi etelt kell venni, magasabb áron.