Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Szerintetek ha túlléptem kb...

Szerintetek ha túlléptem kb kétszeresével a maximális karakterszámot amit beadhatok szakdolgozatnak, kérvényezhetem, hogy elfogadják így, vagy mindenképp le kell rövidítenem? ELTE-s hallgató vagyok

Figyelt kérdés
2020. dec. 15. 19:21
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
92%

Kérvényezheted,maximum kiröhögnek .

Meg van adva milyen terjedelmű legyen ,akkor szerinted elfogadják ,ha te kétszer annyit írtál ?:D Tehát már a legelső szűrőn elbukik az egész szakdolgozatod ,innentől kezdve meg meglátják hány oldal és el sem olvassák,hanem bukta .

2020. dec. 15. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
93%

Röviditsd le. Tudod kinek van energiája a felvizezett rizsát értékelni... nem véletlenül vannak limitek. Esszéknél én 10% tullepes felett visszadobom. Ha tudomanyos publikaciot irsz, ott automatikusan visszadobják ami nem felel meg alapveto formai kovetelmenyeknek.


Üdv: egy egyetemi tanár

2020. dec. 15. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
76%
Mégis hogy sikerült 2x olyan hosszúra írni? Ki az az állat?
2020. dec. 15. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
100%
Add oda egy számodra megbízható és a témához valamelyes konyító embernek, aki lerövidíti, mert a stílust képes nálad jobban felülbírálni, mivel tárgyszerűen nézi.
2020. dec. 15. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:
köszönöm azoknak akik normális hangvételű választ fogalmaznak meg, és nem lehülyéznek. több kutatási anyagot, kérdőívet belefoglaltam és igazán a szívügyem a téma, ezért lett ennyi, nem rizsázok össze-vissza. csak arra koncentráltam, hogy leírjak mindent ami kell bele, nem pedig a karakterszámra
2020. dec. 15. 19:32
 6/13 anonim ***** válasza:
100%