A telefonos/e-mail ügyfélszolgálatokon miért agyhalott/értelmi fogyatékos az ügyintézők nagyrésze?
Figyelt kérdés
vagy többedik elmondásra sem fogja fel amiről beszélek, válaszként meg ugyanazt a betanult sablon ismételgeti aminek sokszor köze nincs az elmondottakhoz vagy a megoldáshoz, és a legjobb hogy ő ezt nem tudja, vagy nincs információja, elintézni sem tudja, de persze kapcsolni sem tud senkit aki érti, meg tudja oldani...
régi szép idők mikor felhívtad a hibabejelentőt és olyannal beszéltél aki értett is hozzá, tudott is intézkedni...
2022. jún. 29. 17:08
11/12 anonim válasza:
Mert ilyen melokra barkit felvesznek. Altalaba tanulatlanok es kiegettek
12/12 anonim válasza:
A legtöbbjük bemagol - ilyen-olyan szinten - egy eljárási rendhez illeszkedő szöveget és bármi is történik, megpróbálják ráhúzni minden problémára. Ezek a sablonok azonban nincsenek köszönő viszonyban az élet által írt furcsa helyzetekkel és az emberek különböző gondolkodásmódjához sem igazodnak rugalmasan. Harmadlagosan fennálló probléma az is, hogy - sablon ide, sablon oda, - sokan "csak" pénzt keresni ülnek be ilyen pultok mögé, - nem tudják, ill. nem akarják megérteni az embereket, nem értenek az emberekhez, a konfliktuskezeléshez. Nem nehéz felismerni a pultok mögött ásítozó "egyszemélyes antiszoc-brigádokat", - ők azok, akik ha fizetnének érte, hogy ilyen munkakörben dolgozhassanak, sem alkalmaznék ilyen munkakörökben! A profitorientált világ azonban közel sem erről szól!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!