Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Mit tehet a fogyasztó védelem?

Mit tehet a fogyasztó védelem?

Figyelt kérdés
Beázott a vízálló telefonom, pedig rendeltetés szerint használtam. Még garanciás és biztosítás is van rajta, de ennek ellenére is pénzért csinálnák meg. Mit tehet a fogyasztó védelem?
2015. júl. 9. 09:31
 1/1 anonim ***** válasza:

Ha a termék vízállóként volt hirdetve, és mégis vízkár keletkezett benne, akkor a fogyvéd kötelezi a szervizt a garanciális javításra vagy cserére, hiszen a termék jellegénél fogva nem lenne szabad, hogy károsodjon víztől. Ha egy telefon vízálló, ha megmerül se szabad beáznia.

Mi történt vele amúgy?


Én azt javaslom, hogy írj a panaszkönyvbe és vedd fel a fogyvéddel a kapcsolatot.

2015. júl. 9. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!