Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Igaza van azoknak akik azt...

Igaza van azoknak akik azt mondják hogy a TheVR-os srácokat (Janit és Pistit) már csak a pénz érdekli és nem is a rajongóik?

Figyelt kérdés
2019. júl. 7. 20:11
 1/9 anonim ***** válasza:
71%
Neked kell ezt eldöntened.
2019. júl. 7. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
60%
Ha követnéd őket, akkor rájönnél, hogy kurvåra a nézők érdeklik őket.
2019. júl. 7. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Azért a kettő nagyonis összefügg, szóval ez egy kompromisszumos helyzet. Nyilván csak a rajongók szeretetéért nem tudják csinálni. Egy ilyen csatorna teljes embert kíván. Ezt pedig csak a szponzorok támogatásával lehet csinálni. Viszont ha nincs nézettség, akkor a szponzor sem fizet annyit. Manapság nem hangolják össze annyira jól ezt a két dolgot, az tény. De majd beletanulnak, utólérik magukat.
2019. júl. 8. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Az látszik jól, hogy náluk az az első, hogy mindent kimaxoljanak. Erős bizonyítási kényszerük van. Szerintem elsősorban ez motiválja őket. Ezt az tudja megérteni, aki szintén maximalista. Ha megnézed a legutóbbi room tourt, ilyen szintű stúdió rendszerrel és eszköztárral lehet, hogy még PewDiePie sem rendelkezik. Ami nekik van, az már 4 emberre való stúdió szám, a kiépített infrastruktúra is már a nagyobb magyar médiacégeket idézi. Vagy említhető a több különálló szélessávú internet csatlakozásuk. Csak érzékeltetésképpen, saját szervert üzemeltetek cégek számára, de nekem is csak egy szélessávú előfizetésem van hozzá.

Ha a pénzügyi oldalát nézzük, az, amit csinálnak, egy vállalkozás. Egy vállalkozásnak vannak ügyfelei, ezek itt a nézők, akik fizetnek a szolgáltatásokért, ami ebben az esetben rendszeresen megjelenő videós tartalom. Nyilván érdekük, hogy meglegyen egy bizonyos nézőszám és feliratkozó szám is, mert egyrészt belőlük jön a bevétel egy része, másrészt a szponzorok ez alapján mérik le, hogy melyik videós mennyi embert tud elérni, egy reklámozott termék esetén mennyi vásárlással lehet számolni.

2019. júl. 10. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
30%

Már az elejétől kezdve a pénz érdekli őket...gondolkozz már :D Nem hiába ők az első magyar hivatalos megélhetési videósok :D

Ettől eltekintve gyártanak olyan tartalmat ami tetszik a nézőknek.

Speciel nekem nem.De lehet azért mert nem tartozom bele a 12-15 éves korosztályba...

2019. júl. 25. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
38%
Ahogy rájöttek, hogy ebből meg lehet élni csak a pénz érdekelte őket és annyit foglalkoztak a nézőkkel, hogy a számuk ne essen hanem növekedjen. Pont magasról leszarják őket azon kívül. De ez már rég lerágott csont, két éve is erről beszéltünk.
2019. júl. 28. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim válasza:
53%
Ez a munkájuk, de elsődleges sorban mindig is a nézők és a közösség miatt csináltak a tartalmakat. Nézzétek körül az interneten, nem sokan adnak olyan minőségi es egyben szórakoztató tartalmat mint ők! Ha pénzre mennének elsősorban akkor már milliónyi szponzorációs biszbasz lenne mindenhol tőlük amik nem vinnének előbbre semmit, se társadalmilag se nekik.
2019. aug. 1. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Köszönöm utolsó!
2019. aug. 1. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

A reklámok és a szponzoráció egy érdekes dolog. Ha valaki mindezt túlzásba viszi, akkor az kontraproduktív, mert egy szintnél nagyobb bevételt nem fog vele elérni, mivel akkor a sok reklámmegjelenés miatt pártolnak el a nézők. A nézők zöme mindig is a szükséges rosszként tekintett a reklámokra. A szponzorált termékbemutatók is csak akkor hasznosak, ha a nézőtábor is úgy ítéli meg, hogy a bemutatott termék jó, a csatorna tematikájába illő és számára elérhető.

Az influenszerek mindezzel tisztában vannak és már kitapasztalták, hogy mi az a reklám mennyiség, amit a nézőkre zúdíthatnak anélkül, hogy az különösebb visszatetszést keltene. Mindenki még éppen annyi reklámot és szponzorációs tartalmat vállal, amennyi éppen még nem lép át ezen a határon. Nyilván van sok olyan influenszer aki ezt úgy kommunikálja a nézők felé, hogy "lám milyen korrekt vagyok, nálam nincs annyi reklám, pedig lehetne több is". Ezzel nincs is baj, az influenszerek ebből élnek és még hasznos is a tevékenységük, ha nem csak egyszerűen bemutatják, hanem ki is próbálják a termékeket és átadják a megszerzett tapasztalataikat. Ennek következménye, hogy kevesebb vevő hoz hibás döntést egy termék megvásárlásakor.

2019. aug. 3. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!