Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Miért kell mindent telepakolni...

Miért kell mindent telepakolni reklámokkal?

Figyelt kérdés

Pl egy 15 perces Youtube videót 3-4szer megszakít egy reklám. Videó elõtt, közben és után is reklámok tömkelege, ugyanúgy a googleben is, stb.

Már én is Adblock Plus-t használok de nem értem:

Ez nem kontraproduktív? Van olyan reklám, amit már minimum 20szor láttam (telefonon sajnos nem tudom kiiktatni) és ezek után ha sz lenne sz utolsó a Földön, akkor sem venném meg/használnám.


Tudom, hogy sok honlap a reklámokból tartja fenn magát, de nem túlzás már ez? Mire jó mindent telepakolni reklámmal, amikor már mindenkit mocskosul irritál és már több reklámblokkoló program van emiatt?

Miért nem veszik észre, hogy ez az erõszakos marketing pont fordítva sül el?


Vagy én gondolom rosszul? Nektek mi a véleményetek?



2020. dec. 17. 12:54
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
94%
Azért van, mert a feltöltőnek ebbol nem kis pénz megy a zsebbe. A helyében te is hagynád szerintem, mint en is. :) akit érdekel a videó ugyis végig fogja nézni. Ez haszon.
2020. dec. 17. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
9%
Magyar mentalitas, nincs hatar semmiben. Verszag, vagy penzszag inkabb...
2020. dec. 17. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
39%
Te gondolod rosszul, mert kizárólag a saját szemszögödből nézed. Céges szempontból meg nyilván minden tele kéne cseszni reklámmal, ez a kettő ott találkozi, hogy téged már bosszant, de nem annyira hogy ott hagyd a szolgáltatást, ők meg nem keresnek annyi pénzt ami akarnának.
2020. dec. 17. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
76%

Engem is kiborit, és már 4 féle reklámblokkolo app van feltéve.

Anno a youtubenak két előnye volt a tévével szemben. Az egyik hogy nincs megszakitva a műsor reklámmal, a másik meg hogy akkor nézem meg amikor akarom.

Az elsőt idén bukták, az fix.

2020. dec. 17. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
70%
Az emberi alaptermészet a magyarázata ennek, - SEMMI nem elég! Ez már nem megélhetésről szól, hanem ilyen erőszakos szinten nézik hülyének az embereket! Következetesen, - tiltakozásból - NEM VAGYOK HAJLANDÓ MEGVENNI azt, amit reklámokból ismerek meg. Mi a hasznom a reklámokból? Naprakész vagyok abban, hogy mit NEM SZABAD MEGVENNI, - mert csak a fekáliát kell orrba-szájba reklámozni, a normális és az engem érdeklő dolgoknak utána fogok járni, ill. emberekkel beszélgetek azokról. Nincs szükségem a fekáliára ahhoz, hogy döntést hozzak egy vásárlás tekintetében, - csak a szellemileg fogyatékos ember szorul arra, hogy naponta több ezerszer adagolják neki, mikor, hol, mennyiért és mit tegyen. Nem véletlen, hogy korunk egyik leghasznosabb eszközének a távkapcsolót tartom. Majd én eldöntöm, hogy mikor, mire van szükségem, - nincs szükségem arra, hogy naponta több ezerszer a pofámba tolják erőszakkal a kulát!
2020. dec. 17. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
52%
della
2020. dec. 17. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
55%
Ingyen kapsz valamilyen tartalmat ezért a kötségek miatt be kell rakni reklámot. Ha zavar a reklám akkor fizethetsz a reklámmentességért. A youtube nem torrent.
2020. dec. 17. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
56%

A 7. válaszra szeretnék reagálni:

Nem annyira a reklám, mint eszköz a probléma, hanem az, hogy HA AKAROD, HA NEM, ERŐSZAKOSAN tolják bele az ember képébe IRREÁLISAN RÖVID IDŐ TÁVLATÁBAN IRREÁLISAN SOKSZOR UGYANAZT (!). Senki ne gondolja azt, hogy többször vagy többet, ill. egyáltalán vásárolni fogok valamit csak azért, mert gyakorlatilag hülyének néznek. Friss emlék a vodafon által művelt agresszivitás - a példa kedvéért. Ha valaki elmondja, hogy reklámblokkonként kétszer (!) mi értelme van ugyanazt az ember képébe tolni az ÖSSZES reklámblokkba, akkor nyer egy hangszórót, - mint anno, a Vágó István műsorában is meg lehetett ezt tenni. Hatás: más most (!) fényévekre kerültem a vodafontól, - eszem ágába nem jut ezek után rá gondolni (az agresszivitása miatt), mint szolgáltatóra. És ez így működik: minél erőszakosabb velem valaki, annál rosszabbul jár hosszútávon. Másik, régebbi példa: vettem fel hitelt egy olyan banktól, aminek a hitel felvételének időpontjában már több, mint 10 éve voltam az ügyfele. Arra mindig volt kapacitásuk, hogy reklámáradattal, ajánlatokkal, - amiket nem kértem, - bombázzanak, ami csak arra lett volna jó, hogy öt életre adósodjak el, de az eszükbe nem jutott, hogy a bankhoz való hűségemet jelentős kamat engedménnyel jutalmazzák. Sőt, a hitel letörlesztésének végére a felvett összeg két és félszeresét fizettem vissza a banknak - egy olyan svájci frank alapú hitelért, amely úgy látott svájci frankot, ahogyan én. És mivel nem csak azért léptem be a banki ügyfelek körébe anno, hogy megkaphassam ezt a hitelt - mint sokan, - hanem tartós ideje voltam ügyfele a banknak, az volt az első dolgom, hogy a hitelt letudva AZONNAL ÉS INDOKLÁS NÉLKÜL megszüntettem a banknál az ügyfél státuszomat. Ez nem bank volt, hanem egy törvényesített útonálló horda! Most meg lasszóval próbálják meg összefogdosni a szélhámosok az ügyfeleket, mert borítékolható, hogy nem én voltam az egyetlen, aki rátett még egyebet is a kamatok kamatjaira.

2020. dec. 17. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
67%
Aranyosan le van huzva mindenki, aki szerint a penz. Nade, ha nem az, akkor mi? Mar nem eleg ululta egy banner, mar 6-15mp reklamot kotelezo vegigvarni, es masfel percenkent ujabb van bent (Dancsonal lattam, pont tegnap egy alig 13 perces videoban). Mi akkor ennek a celja? Ha mar ilyen erkolcsi alapokon nyugtatjuk a kerdest, es nem anyagin. Miert kell ennyi?
2020. dec. 17. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
Szerinted milyen az az online megvalósítható nem erőszakos marketing?
2020. dec. 17. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!