Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Mit tettél volna, ha nem...

Mit tettél volna, ha nem tetszik az alma?

Figyelt kérdés

"Üdvözlettel!

Köszönöm a kiszállítást, de ezért az apró almáért 200ft-ot sem adtam volna."


Válaszom:

"Elnézését kérem. Legközelebb csütörtök délután leszek a városban és akkor tudom visszavenni az almát. Ha megfelel, kérem jelezze."


A vásárló válasza:

"Köszönöm válaszát, nem kell vissza vinni, csak csalódottságomnak adtam hangot."


Tehát akkor nem hogy nem adott volna 200-at, hanem adott is még többet, sőt, mégis jó az alma mert finom?


márc. 19. 21:45
 1/10 anonim ***** válasza:
41%
Ez egy olyan vásárló, akinek semmi sem jó vagy épp xar napja volt.
márc. 19. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
92%
Nem tudom, hogy miből gondolod amit írtál. Nem adott volna érte ennyit, ha előre tudja, hogy olyan apró, az ízéről szó sem volt. Egyszerűen nem akart azzal foglalkozni, hogy várja, hogy valaki elvigye az almát
márc. 19. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
92%

Szerintem csak nem akart ebből kellemetlenséget, csak jelezte, hogy nem lesz törzsvásárlód, mert kicsinek találja az almát, az árához képest.

Ha személyesen vette át, akkor mondhatta volna, hogy nem kéri, mert apró.

márc. 19. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Nekem ez nem kellemetlen, visszaadom a pénzt is ha kéri,igaz ilyen még nem volt soha. Én biztos visszavitetném az árut, ha már odáig jutottam volna hogy egy e-mailt írok így.
márc. 19. 22:02
 5/10 anonim ***** válasza:
82%

Igen ám, de a "pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el".

Gondolom nem akarta ezt a kellemetlenséget, nem tudhatta te hogy reagálsz (azért nem ez az általános reakció, hogy semmi gond, napokkal később is visszaveszem, annak ellenére, hogy élelmiszer).

márc. 19. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
Gondolom nem erre a reakcióra számított, igen.
márc. 19. 22:12
 7/10 anonim ***** válasza:
71%
Szerintem csak kötekedni akar. Írja hogy jaj de kicsik, de azért vissza sem adja, mert valószínűleg finomak. Tipikusan a neki semmi se jó kaliberű vásárló
márc. 20. 04:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
81%
Megbánta hogy rendelt es nem ő vesz almát pl piacon.
márc. 20. 07:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%

Nemrég hasonlóan voltam, csak más termékkel (cserépléc). Kiszállították, pár léc penészes volt, amit utólag láttam, mert kötegelve volt. Én csak gondolkodtam, hogy írok nekik, de én se akartam volna elkezdeni cserélgetni, mert nem tudok megint ott ülni egy délelőttöt, hogy jöjjön az autó, nem fér bele az időmbe. De az is biztos, hogy nem rendelek attól a fateleptől többet.


Nem mondom, hogy a te almád ugyanilyen volt, csak lehet, hogy ez volt mögötte, nem ér rá a cserével, szállítással foglalkozni, de csalódott volt.

márc. 20. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Nyugdíjas, egezsg nap otthon van. Nem bánt@sból, de 99 %-ban nyugdíjasokkal van probléma, mindig ők variálnak meg nem érnek rá.
márc. 20. 22:24

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!