Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Vannak (vagy ismersz) zárkózot...

Vannak (vagy ismersz) zárkózott diplomásokat mérnököket, hogyan telnek a napjai (k) tok?

Figyelt kérdés

Én csendes ember vagyok, de akit ismerek rég óta azzal órákat tudok beszélni.


Munkahelyemen nem nagyon szeretnek, mindig lehurrognak és többet kell dolgoznom mint a többinek, kerülöm a konfliktust ennek ellenére mindig én vagyok a hülye stb.



Szóval érdekelne te mit dolgozol, és hogyan viszonyulnak hozzád.

(bocsánat a helyesírási hibákért, telefonról vok. )



2015. dec. 20. 08:31
 1/3 anonim ***** válasza:

"Telefonról vok"....


Építészmérnök vagyok. Introvertáltabb a személyiségem, engem sem igazán csípnek a munkahelyemen de szerencsére vannak fontoskodó p.csák, úgyhogy nem kell más munkáját elvégeznem, sőt; sokszor kiveszik még az én kezem alól is.


De amíg megkapom a fizetésemet, addig nem érdekel.


A többi része is igaz rám, régi ismerősökkel nagyon jól el tudok beszélgetni de idegenekkel, vagy kevésbé régi ismerősökkel nem igazán.


Szóval szarul viszonyulnak hozzám az emberek, de már dolgozom rajta.

2015. dec. 20. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Alapvetoen en is introvertalt tipus vagyok, de en tudok maskeppen is viselkedni, tudok kapcsolatot teremteni, van humorerzekem, ugyhogy engem alapvetoen szoktak kedvelni, nincs ilyen bajom. Aki meg nem kedvel azt lexarom :)

En jol elvagyok.

2015. dec. 20. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Én még csak tanulok gépészmérnöknek, de hasonló a személyiségem.

A komolyabb gondolkodású és régi barátaimmal könnyedén elbeszélgetek órákon át. Új ismerősöket viszont elég nehezen találok, mert nem érdekelnek a felszínes dolgok. Barátok ismerősi köréből vagy netről évente 4-5 új embert megismerek, aminek a többsége lemorzsolódik.