Jófogáson miért ilyen sok a néma bunkó?
Megvettem háztól-háziggal egy terméket, de az az app valamiért nem működött megfelelően hibát írt.
Sokadjára elfejtettem kitölteni a futárnak megjegyzést és az app működött.
Írtam az eladónak , hogy törölje a hirdetés hát ő már nem tudja válasz ékezet nélkül.
Na végül is megoldottam, írtam a jófogásnak.
Írtam az eladónak, hogy sikerült megoldani erre no comment.
Legalább írta volna, hogy rendben megy majd a csomag vagy valami.
Remélem nem téglákat kapok 60ért... Kop-kop
Ti hogy látjátok ezt?
Nézegettél már hirdetéseket ott, vagy pl hasznaltauto.hu-n?
Annyi analfabéta van ott, hogy az katasztrófa. Oké, lehet hogy attól még normális az illető, de az ember kedve elmegy a vele való üzleteléstől. Talán még a nevét is elírná az adásvételin, de bennem bizony él az előítélet, hogy aki a helyesírására nem képes adni, az más esetben sem lesz megbízhatóbb. 2017-ben, amikor már mindent automatikusan javíthat a böngésző is, ez csak odafigyelés kérdése.
Pontosan ezért én ugrom az ilyen hirdetéseket, van bőven tisztességesen feladott is, ahol megtiszteljük egymást a korrekt kommunikációval.
Nálam szabály, hogy ami rosszul néz ki, az általában az is.
Ment a zöld kéz!
Most legalább jobban érzem magam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!