Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Miért csinálják ezt velem?

Miért csinálják ezt velem?

Figyelt kérdés

Sziasztok

Új munkahelyre mentem. Nagy álmom volt ezen a helyen dolgozni, és mikor közölték, hogy sikerült én el sírtam magam. Olyan boldogsággal mentem az első napon, mint egy kisgyerek az első napi tanítására. Majd ez az álmom kb 2 hét alatt szertefoszlott. Éreztem, hogy egyszerűen nem fogadnak el. (Ismertem mindenkit, mert rengeteget jártam oda). Ekkor jött egy új dolgozó is, majd valaki azt mondta a fonokomnek, hogy én (aki szintén kezdő vagyok) elkezdtem betanítani az újat. Ami persze nem volt igaz, mert bármit kérdezett én mindig azt feleltem, hogy nem tudom vagy kérdezze meg x.y-t. Mikor ezt a főnököm mondta én elmondtam az új dolgozónak is, hogy mit állítottak és ő is határozottan kijelentette, hogy semmit nem tanítottam neki!

Eltelt kb egy hónap azóta, tegnap felhívat a főnök, hogy nem leszek ki rúgva, de sok rám a panasz, hogy állítólag én nagyon fel vagyok már bátorodva, és hogy sok mindent megengedek magamnak! Amit egyszerűen végkép nem értek! Szünetre nem járok ki enni. Mindig ott majszolok a munkaterületemen egy pár darab kekszet, senkivel nem beszélek, csak az új kollégával, mert senki mással nem lehet sajnos mivel senki nem beszél velem/velünk. Semmiben ami új dolog nem merek döntést hozni egyedül, ne hogy hibázzak. Mikor bemegyek köszönni sem köszönnek. Iszonyatosan ki vagyok készülve. Tegnap az egyik kolléganő úgy kiabált velem, hogy így még senki. Olyan dologért amit nem követtem el. Aztán mikor rájött, hogy nem én voltam a hibás annyit sem mondott, hogy bocsánat.

Felfoghatatlan számomra, hogy felnőtt emberek miért viselkednek így egymással? Beszéltem már a feletessemel erről, sajnos ő sem érti a velem szemben történő folyamatos bántást. De közölte, hogy ehhez ő túl kevés. Ki fogok készülni, mert kikészítenek. Párom is látja rajtam, hogy nem bírom, de sajnos igaza van, pénzből élünk, és nyelnem kell. De lassan már nem megy...:(