Kezdőoldal » Emberek » Lakóhely, szomszédok » Miért ennyire prolik Budapesten?

Miért ennyire prolik Budapesten?

Figyelt kérdés

Szögezzük le, 24 éve itt élek. Ez a kérdés nem konkrétan úgy fogalmazódott meg bennem, mint aki nem itt él és ide költözött.


Budapest, pesti legnagyobb kerületében élek. Nem először fordul elő, hogy az emberek rosszindulatúak, de kezd kiborulni az a bizonyos pohár. Nemrég feltettem egy ingyen elvihető fát. Szétszedtek, hogy nem mindenben lehet tüzelni vele. De a vegyestüzelésűben igen, de sokan ezt nem tudják. Azt mondták, a saját költségemen vágassam ki (diák vagyok) és adjam oda szegény embereknek. Kivágattuk, a faanyag elkerült.


Második:


Kiraktunk zöldhulladék ágakat, összekötözve(!!!!), mai napon vettem észre amikor jöttem haza, hogy mind szét lett vagdosva, valamelyik ágkupacról a madzag is eltűnt. Komolyan, hova fokozzák még? Emiatt az FKF nem vitte el az egész kupacot, sőt, semmit sem.


Attól félek, összekötöm megint és nem viszik el. Már arra is gondoltam, összekötöm és kiviszem a térre, hogy ott próbálják meg szétvágni.



Szóval ezek mind csak hab a tortán. Elméletileg egy biztonságos kerületben lakom. A kocsikról lopják le a különböző műanyag tartozékokat.


Már őszintén okádnom kell, ha erre a helyre gondolok. Egyre több a probli, a bunkó. Pedig Fideszes kerület, elméletileg épül és szépül. Na mindegy.


Költözésben gondolkodunk, Nyugat-Magyarországra, vagy már az országból is el.



#Budapest #közösség #Rákosborzasztó
2023. szept. 23. 12:57
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
100%
Éltem nyugaton, ott sem volt jobb a helyzet. Kocsimat 2x is megrongálták, természetesen a rendőrség nem találta meg az elkövetőt. Második esetben pedig több autót is megrongáltak. A szomszédok rosszindulatúak voltak nagyon.
2023. szept. 23. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
1. Mi határ mellé szeretnénk költözni, Ausztria. Mármint nem a magyar oldalra.
2023. szept. 23. 13:09
 3/17 Kitana. ***** válasza:
83%