Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Mire gondolt azalatt, hogy...

Mire gondolt azalatt, hogy "meg minden egyéb"?

Figyelt kérdés
Voltam egy állásinterjún, egy vállalkozó úr keresett maga mellé titkárnőt. Elküldtem a jelentkezésem, be is hívtak interjúra és mondta az interjúztató hölgy a feladataimat. Adminisztráció, bérszámfejtés, szerződések kezelése, meg minden egyéb amit az igazgató úr kér. Kérdeztem, mit jelent az, hogy minden egyéb? Azt mondta, hát ilyen hogy elmenni postára, boltba (írószer), kávét főzni neki, kiszolgálni, meg minden egyéb amit kér. Nekem még mindig nem volt tiszta, de nem is firtattam tovább, mert akkor már eldöntöttem, hogy nem egymást keressük. Nagyon furcsa volt, hogy ilyen sejtelmesen fogalmazott, és nem tetszett, hogy nem konkrét dolgokat mond. Ti mire gondoltatok volna a "minden egyéb" alatt?
2019. nov. 28. 20:42
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Kávéfőzés, posta, telefonok intézése. Ha valami mást kérne mégis nem teszem meg és felmondok.
2019. nov. 28. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Arra gondolt, hogy az esetleges felmerülő problémákat megoldani, orvosolni. Azért nem szögezte le előre ezeket, mert nem tudta előre meghatàrozni, hogy mik lesznek még a későbbiekben a feladatok.
2019. nov. 28. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Nem kézi levezetésre gondolt egy kemény nap után,nyugodj meg!
2019. nov. 28. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

A személyi titkárnőknek sok olyan feladatuk lehet, amit nem lehet átfogóan jobban meghatározni mint hogy amire az igazgató úr kér. Megkeresni egy aktát, egy címet vagy épp a kedvenc tollát, taxit hívni, odatelefonálni valakinek hogy késik az igazgató úr, vagy az ajtóból bekísérni, leültetni valakit aki az igazgatóhoz érkezik, időpontokat egyeztetni, áttetetni, jegyeket, asztalokat lefoglalni, meghívásokat számon tartani, dolgokat kinyomtatni, beszkennelni, elfaxolni, lefénymásolni, bekereteztetni, észben tartani hogy most lesz a portás néni 50. születésnapja és rendelni neki egy csokor virágot, kiszellőzetni a tárgyalót két beszélgetés között, elhozni az öltönyét a tisztítóból, eltenni az üzleti vacsoráról a számlát, és tudnám még sorolni egy oldalon keresztül.

Minden olyan apróság, ami feltétlen szükséges az iroda és az igazgató úr gördülékeny működése miatt, de a főnök túl fontos/elfoglalt/feledékeny hogy magának intézze.

2019. nov. 29. 00:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!