Mire gondolt azalatt, hogy "meg minden egyéb"?
A személyi titkárnőknek sok olyan feladatuk lehet, amit nem lehet átfogóan jobban meghatározni mint hogy amire az igazgató úr kér. Megkeresni egy aktát, egy címet vagy épp a kedvenc tollát, taxit hívni, odatelefonálni valakinek hogy késik az igazgató úr, vagy az ajtóból bekísérni, leültetni valakit aki az igazgatóhoz érkezik, időpontokat egyeztetni, áttetetni, jegyeket, asztalokat lefoglalni, meghívásokat számon tartani, dolgokat kinyomtatni, beszkennelni, elfaxolni, lefénymásolni, bekereteztetni, észben tartani hogy most lesz a portás néni 50. születésnapja és rendelni neki egy csokor virágot, kiszellőzetni a tárgyalót két beszélgetés között, elhozni az öltönyét a tisztítóból, eltenni az üzleti vacsoráról a számlát, és tudnám még sorolni egy oldalon keresztül.
Minden olyan apróság, ami feltétlen szükséges az iroda és az igazgató úr gördülékeny működése miatt, de a főnök túl fontos/elfoglalt/feledékeny hogy magának intézze.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!