Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Ügyfélszolgálaton vissza...

Ügyfélszolgálaton vissza tudják nézni, hogy az ügyintéző szakította e meg a hívást vagy a hívó?

Figyelt kérdés
Nem szeretnék ilyent tenni, csak érdekel, hogy ez a rendszerben hogy néz ki, ilyen adatokat is kimutat e.
2020. okt. 22. 14:14
 1/5 Metionin ***** válasza:
89%
Én úgy emlékszem, hogy nem. Csak a beszélgetéseket hallgatják vissza.
2020. okt. 22. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Attól függ, milyen rendszerrel dolgoznak; és hogy milyen módon szakította meg, ha megszakította.
2020. okt. 22. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

A nagyobb/jobb call centerekben biztos, azok mindent monitoroznak, tehát a program nézi, hogyan lett vége egy beszélgetésnek. Kissebbeknél ez szerintem is rendszerfüggő, ahogy a 2-es is írja, hisz nem biztos, hogy megtudja venni a drágább mindenre is figyelő programot.


Mindenesetben ha call centerbe dolgozol és nem nagyon indokolt (anyázik, qrvázik, tisztán kivihetően épp kiveri a hívó- pl Telekomnál ilyen esetben régen, 2013ban szabad volt) ne vágd rá senkire se a telefont.

2020. okt. 22. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Mindenféle kütyü nélkül is rá lehet jönni, hogy ki szakítja meg.


Nálunk volt, hogy egy embernél gyanus lett, hogy túl sok hívása megszakadt. A hülye is tudta, hogy ő szakítja meg őket. Akkor a főnök szólt neki (egylégterü iroda, szóval hallottuk körülötte), hogy ne nyomkodja ki a hívásokat, mire a munkatársunk azt mondta, hogy ő ilyet nem tesz, hanem magától szakadnak meg.

A főnök erre mondta, hogy a hívásait, amik be vannak rögzítve továbbítják egy másik csoportnak, akik meg tudják mondani, hogy ki miatt szakadt meg a hívás. Azt nem tudom mi lett az eredménye vagy, hogy el lettek e küldve.

De ilyenkor vagy tényleg megállapítják, hogy ki nyomkodja ki a hívást vagy pár nap semmi után közlik a beksztottal, hogy a "vizsgálat" eredménye alapján ő nyomkodja ki a hívásokat.


Amúgy havi 1-2 kinyomott hívás beefér, a többnél meg már gyanut fognak, ugyanis, ha az ügyfelek ráteszik az ügyintézőre a telefont, az lehet annak a jele is, hogy alkalmatlan az ügyintéző a munkára. Nálunk egy srácot ezért küldtek el máshova, mert nem értették mit mond, a srác nem beszélte úgy a nyelvet és ezért rárakták gyakran a telefont.


Ha meg az ügyintéző nyomja ki a hívást, egyrészt lehet, nem neki való a munka, ha egy minimális stresszt nem bír el, másrészt, amit nem csinál meg ő, azzal majd más fog szopni.


Persze más az, ha valaki bénázik és véletlenül kinyomha a hívást vagy a hócipője tele van, mert tényleg annyit dolgozott és akkor is épp ezer dolgot csinál egyszerre meg más az, hogy valaki kinyom egy hívást, mert a neten talált egy ozgi cikket és nyugiban el akarja olvasni vagy nincs jókedve és nem akar dolgozni.

2020. okt. 22. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
84%
És én mondjuk nem örültem, amikor az egyik nem tudtam elérni, mert az ügyintéző, aki gondolom egyedül volt bent, rám rakta a telefont folyton, esélyt se hagyott, hogy bemutatkozzak, pedig egy normális kérdésem lett volna, amit nem örjöngve terveztem előadni. :)
2020. okt. 22. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!