Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Mit tennétek a helyemben?

Mit tennétek a helyemben?

Figyelt kérdés

Tanár vagyok. 30 éves. Osztályfőnök is.


Imádtam tanítani, szívem lelkem beletettem, lelkes voltam, gyerekekkel klassz az osszhang.


De manapsag, (nem, nem az elmult 2 hetben, hanem mar az elozo tanevben is) ugy erzem elvesztettem a motivaciomat. Mar csak "lokom" magam elore.

5 eve tanitok meg csak, de ugy erzem kiegtem. Ez nem normalis ennyi idosen, ilyen keves letanitott ev utan.


Szeretnem magam kiprobalni masban is. De fogalmam nincs miaz.

Erdekel a pszichologia, idegenforgalom.


Jovore ballag az osztalyom, szeretnem vegig vinni, nem akarom cserben hagyni oket.


Telen fogok felsofoku nyelvvizsgazni angolbol, ha ez jelent vmit.


Tudnatok tanacsot adni munkateruletekre vonatkozoan?

Biztos volt palya elhagyo tanar, mire valtott?


(Nem, nem panaszkodom a fizura, tudom van 2,5 honap szabink, stb. Nem emiatt. Hisz ezt tudtam amikor elkezdtem.)



2022. szept. 14. 22:25
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
93%

Én is ebben a korban hagytam ott, de nekem muszáj volt az egészségem miatt, meg nem is ment olyan jól. Én informatikus lettem, igaz, én puszta érdeklődésből munka mellett addigra már két évet elvégeztem informatikai képzésből.


Így is alulról indultam, az első nem tanári munkám adminisztráció volt, ahonnan néhány váltás után jutottam el a jelenlegi helyemre.


Ami nem megy, azt nem kell erőltetni, illetve nem biztos, hogy tényleg ebben lehetnél a legjobb.


És tudom, hogy ez nehéz munka: én akkor se tanítanék újra, ha ugyanezt a fizetést kapnám, mert sokkal nehezebb volt.

2022. szept. 14. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
Egyetemen is gondolkodtam, de sajnos nincs tobb allamilag tamogatott felevem. Max egy fel. A fizumbol alberlet mellett pedig nem tudtam osszerakni annyit hogy fedezni tudjam az esetleges egyetemj tanulmanyomat.
2022. szept. 14. 22:39
 3/14 anonim ***** válasza:
90%
De amúgy mit tanítasz?