Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » A főnöknél bepanszoltak? Ez...

A főnöknél bepanszoltak? Ez most rosszat jelent?

Figyelt kérdés
Az a feladatom, hogy kiàllitott garanciàkat ellenőrizzem, hogy minden feltüntetésre került illetve az adatok helyesek e. Most ez egyik cég esetében találtam hibákat, amit a fönőkkel történt megbeszélés alapjàn jeleztem is nekik. Most ez a cég irt az igazgatónak, ahol bemàrtót, hogy én csak a problémákat keresem és ne kötöszködjek. Ez nagyon szarul esik, főleg mivel még új vagyok a cégnél és soha semmi gond nem volt a munkàmmal.

2023. okt. 13. 08:09
 1/9 anonim ***** válasza:
80%
Hogy mártott volna be a cég, ha az igazgató tudtával írtál nekik?
2023. okt. 13. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
A munkádat végezted, ebből nem lehet bajod. A felettesed adta ki utasításba hogy mit csinálj, hagyta jóvá az észrevételt és intézkedett a hibával kapcsolatban. Az a része, hogy más hibázik és még ő sértődik meg hogy erre felhívják a figyelmet, az nem a te problémád. Nem fognak azért téged büntetni, hogy pont azt csináltad amire kértek.
2023. okt. 13. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Ha a főnököd tudtával és jóváhagyásával írtál nekik, akkor nyilván nem lehet bajod belőle. Inkább magukat minősítik a ti vezetőitek előtt, hogy aki szóvá tesz nekik egy valóságos hibát, azt azonnal rágalmazni kezdik.
2023. okt. 13. 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Üdv az emberek világában. Egyébként egy épeszű főnök tudja kezelni az ilyen helyzeteket, naponta kaphat ilyen höbörgő telefonhívást.
2023. okt. 13. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Sajàt fönökömmel beszéltem meg a hiànyosságokat. És a cég a vezérigazgatónak irt levelet.
2023. okt. 13. 08:25
 6/9 anonim válasza:
17%

Mártogasd vissza. Amikor a munkahelyi konfliktusok vagy feszültségek keletkeznek, fontos megfontolni, hogyan reagáljunk rájuk, hogy javítani tudjuk a helyzetet. Az, hogy a főnöködnek vagy a munkatársaidnak valamit jelezel, amit javítani kellene, nem feltétlenül rossz dolog. Azonban a kommunikáció és a problémamegoldás módja nagyon fontos ebben a helyzetben. Itt van néhány tipp, amelyek segíthetnek a helyzet kezelésében:


Kommunikáció: Próbálj meg nyugodtan és tiszteletteljesen kommunikálni a kollégáiddal és a főnököddel. Fontos, hogy kifejezd az aggodalmadat és az észrevételeidet, de tegyed ezt konstruktívan és nem támadóan.


Problémamegoldás: Ha hibát vagy problémát találsz, ne csak azt jelentsd, hanem javasolj megoldást is. A konkrét javaslatok és megoldások segíthetnek a helyzet javításában.


Meghallgatás: Hallgasd meg, amit a kollégáid vagy a főnököd mondanak, és próbálj meg megérteni a nézőpontjukat. Ezzel lehetőséget teremtesz a párbeszédre és a közös megoldásra.


Kritika fogadása: Ne vegyél kritikát személyeskedésnek, hanem próbáld megérteni, hogy a munkahelyen a cél az eredményesség és a hatékonyság, és a javaslatok azokra a területekre irányulhatnak, ahol további fejlesztésre van szükség.


Konfliktuskezelés: Ha a helyzet konfliktusos irányba fordul, próbálj meg higgadtan és kiegyensúlyozottan reagálni. Keress közvetítőt, ha úgy érzed, hogy a probléma nem oldódik meg párbeszéddel.


Felelősség: Mindenki visel valamiféle felelősséget a munkahelyi környezetben. Próbálj a saját szerepedre koncentrálni és hozzájárulni a pozitív munkakörnyezethez.


Fontos megérteni, hogy a munkahelyi konfliktusok normálisak lehetnek, és azok kezelésére van lehetőség. Az, hogy észrevetted és jelezted a problémát, jó dolog, mert a javítás lehetőségét teremtette meg. Ne hagyd, hogy a helyzet negatív hatással legyen az önbizalmadra vagy munkahelyi teljesítményedre. Az idővel és konstruktív kommunikációval a probléma megoldható lehet.

2023. okt. 13. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
Ha te a munkádat végezted, a másik cég pedig sunyiskodik, akkor nem neked van félnivalód.
2023. okt. 13. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

5-re:

A vezérigazgató (ha egyáltalán érdekli annyira a dolog, hogy utána járjon), akkor a főnöködet megkérdezi és akkor kiderül, hogy te helyesen jártál el, ők meg rágalmaznak.

De simán el tudom képzelni, hogy a vezérig. már jól ismeri az ilyenfajta ügyfeleket és annyira se veszi komolyan őket, hogy utána járjon, pontosan mi történt. Látatlanban tudja, hogy ez a cég a tirpák, ti meg csak a munkátokat végeztétek.

2023. okt. 13. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Gondold már végig mi történhet.

1. helyesen jártál el, ergo a vezérigazgató (lol), majd szépen megállapítja a főnököd bevonásával, hogy így van. Ezek után szépen, udvariasan lerendezi a vevőt is. Max. megteremtik a módját, hogy az érintett céggel ne kerülj legközelebb kapcsolatba

2. rosszul jártál el. Szintén a főnököddel egyeztet a nagykutya és majd ő kapja a letolást/büntit, mert az ő jóváhagyásával történt minden. Ismét nincs miért aggódnod.

De jó eséllyel még ennyi sem fog történni.

Ha mégsem ez történik, akkor pedig nincs mit bánnod, mert olyan helyen dolgozol, ahol nem vezetőhöz méltóan viselkedik legalább egy ember feletted, nyugodt szívvel távozhatsz.

2023. okt. 13. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!