Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » A szórólapozás legális?

A szórólapozás legális?

Figyelt kérdés
Saját fotós vállalkozásomat szeretném hirdetni, mivel egyelőre a Social Media platformokon csak nagyon kevés ügyfelet tudtam elérni. Arra gondoltam kinyomtatok pár száz szórólapot, majd bringázom egyet a környéken és bedobálom őket postaládákba. Van ennek jelenleg bármilyen jogi korlátozása, vagy megcsinálhatom? A válaszokat előre is köszönöm!
2023. okt. 22. 17:39
 1/7 anonim ***** válasza:
45%
Ha nem kezeled az adatokat (konkrét lakcímek), akkor semmi akadálya nincs.
2023. okt. 22. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
68%
Te talán szereted a kéretlen reklámokat?
2023. okt. 22. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
29%
Te csak ne dobálj be semmit mások postaládájába, nem arra van. Hírdesd magad a neten, hidd el jobban jársz
2023. okt. 22. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
63%
Mindig is gyűlöltem a postaládába belegyömöszölt vagy a szélvédőn hagyott szórólapokat. Tényleg ennyire nehéz megérteni hogy ez ténylegesen SZEMETELÉS ?
2023. okt. 22. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
84%

Legális, kivéve ott, ahol ki van írva.

De én például elvből kidobom az ilyeneket. Szerintem sokan mások is.

2023. okt. 22. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
22%
Nem legális, szemetelésnek számít.
2023. okt. 22. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
85%

Legális, nyugodtan csinálhatod.

A másik, amit még jól működhet, ha a helyi újságokban adsz fel hirdetést. Drágának drága, de a social media hirdetésekkel szemben sokkal hatékonyabb tudd lenni.


Volt, hogy havi 40 ezret költöttem CPC hirdetésekre (Google Ads), meg mellette 30 ezret Facebook-ra, és nem hozott annyi ügyfelet sem, mint egy 8 ezres hirdetés a helyi lapban.

Az az igazság, hogy a social media hirdetéseket nagyon profin kell összerakni, targetelni, stb., hogy ne nettó veszteség legyen. Ehhez az átlagos vállakozó nem ért, a szakember pedig drága, nem igen fér bele egy e.v. büdzséjébe. A legtöbb esetben jobban jársz, ha offline hirdetsz, helyi szinten.


Én azt szoktam mondani, ha offline szolgáltatást nyújtasz, azt elsősorban offline hirdesd. Ha online szolgáltatásd, terméked van, ami pár kattintással elérhető (weboldal, app, stb.), ott viszont az online hirdetéseken legyen a hangsúly.

2023. okt. 23. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!