Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Volt már nektek olyan hogy...

Volt már nektek olyan hogy állásinterjúkor körbenéztetek és inkább nemet mondtatok?

Figyelt kérdés
Egy cégnél jártam, én mérnök vagyok de műszerész pozícióra jelentkeztem, gondoltam átmenetileg jó lesz. Viszont mikor a cégnél jártam figyeltem az embereket és az interjú sikeres volt, felvettek volna de nemet mondtam. Valahogy nem tetszettek az emberek akik ott dolgoztak. Lehet rosszul döntöttem? Szerintem jól döntöttem. Vélemény?
2016. márc. 8. 18:48
1 2
 11/18 A kérdező kommentje:

Felvettek volna, és egy fiatal HR-es fickó volt az interjúztató, ő kifejezetten szimpatikus volt, nem volt tolakodó, jól informált volt, csevegtünk a cégről.


De megmondom őszintén őt kivéve mindenki más olyan fura volt. Egy hölgy pl. aki felkísért az emeletre, stb.


Szerintem a mostani helyzet miatt teljesen normális, hogy pl. technikusi, vagy műszerész pozícióra jelentkeznek mérnök diplomával (nem MSc , alatta levő), hiszen minden mérnök pozíció úgy szól:5-10 év tapasztalat. Ellenben technikusi vagy műszerész pozíciónál sok helyen nem írnak tapasztalatot. ide is behívtak.

2016. márc. 8. 20:43
 12/18 anonim ***** válasza:
100%
2× jártam már így én is, a megérzések sokat számítanak, tehát valószínűleg jól döntöttél.
2016. márc. 8. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
100%

Nekem is volt már ilyen, amikor behívtak, barátok stb. mindenki mondta, hogy de jól jártam, jó a munkahely, irigyelnek stb.- aztán amikor személyesen megjelentem, és láttam az embereket, valahogy megfogalmazódott bennem, hogy nekem ez nem pálya, és nem tudtam megfogalmazni, de valahogy nem tetszett, és kész.