Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Manapság az üzletekben már...

Manapság az üzletekben már nem is követelik a vevők felé való kedves hozzáállást?

Figyelt kérdés
A 2000-es évek elején még diákként találkoztam a pénztáros és árufeltöltő munkákkal. Ez egy elég alantas munka volt, ugyanis mindig a vevőnek volt igaza és mindenben meg kellett könnyíteni a dolgát. Visszagondolva bolondot csináltak belőlem, hogy a pénztárból én rohangáltam lemérni a zöldséget. Ma viszont már azt látom, hogy ezek az emberek borzasztó nemtörődömök. Manapság már nem követelmény az, ami régen? Persze ha nem követelmény az azt is jelenti, hogy ma tényleg játszva lehet munkahelyet találni. Ami a 90-es évek és a 2000-es évek eleji szégyenteljes állapotokkal szemben valóban pozitívum.
2019. márc. 1. 17:39
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Mivel vevőt könnyebb találni mint pénztárost, már nem nagyon van mire követelőzni.
2019. márc. 1. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
45%
Neked ez pozitívum,hogy hogy manapság beleszarnak az emberek egymás szájába? ami a munkát illeti, szerintem a kedves udvarias hozzállás vevő,és eladó részéről is elvárt! Gondolom neked sem esne jól, ha bemennél egy üzletbe,netalán megklérdeznél valami után..és kb lese fosnák a képed...ugyanúgy,ahogy gondolom veled is megtették annó a vevők. nem kell általánosítani....
2019. márc. 1. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Szerintem a kedves hozzáállás alapvető igény kéne legyen, tökmind1 hogy valaki vevő vagy eladó vagy ápoló vagy beteg és sorolhatnám.


Még mindig a szeretet a kulcs, pedig - és nem csak a keresztény vallás mondja 2000 éve - hanem józan emberi ész is azt diktálja ez lenne a kulcs.


Én ezt gyakorlom. Működik.

Régen pukkancs voltam stb, hát azt is kaptam vissza...

2019. márc. 1. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

Nem tudom, én jó két éve dolgoztam egy boltban, és kb a harmadik napomon kérdezett valami hülye kuponos kérdést egy vevő (nem is kasszában voltam még, csak arufeltöltöttem), mire 100%ig udvariasan azt mondtam neki, hogy ne haragudjon, erről majd kérdezze meg a pénztárost, mert ezt még nem mondták el nekem, mire az ottani kisfőnök, aki ezt kicsit messzebbről meghallotta úgy leb...szott ott mindenki előtt, hogy legszívesebben elbőgtem volna magam. Mert mi az, hogy én nem adtam tájékoztatót egy vevőnek valami olyanról, ami nekem sem lett elmondva..?

Azt is láttam már vásárlóként, hogy leszidnak pénztárosokat a feletteseik valami olyanért, ami szerintem nem is volt különösképpen bunkó, vagy nemtörődöm.


Szerintem mindekinek ugyan ez van a fejébe verve, és a "vevőnek mindig igaza van" szlogent is sulykolják még az eladók fejébe. Csak ha már nem lihegnek a feletteseid a nyakadba, akkor nem biztos, hogy pincsikutyaként akarsz viselkedni, pláne, ha a munkádat amúgy elvégzed.

2019. márc. 1. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
Már örülnek, ha olyan munkaerőt találnak akinek van keze lába, meg agyszerű képződménye. Nemhogy még kinyalja a pökhendi vevők valagát is!
2019. márc. 1. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Vásárlóként mindig rettentően kedves és cuki vagyok, ha panaszt teszek is, minden esetben ugyanilyen stílust kaptam vissza. Szerintem nagyban függ a vásárlói hozzáállás.


Ügyfélszolgálaton vagyok, telefonon bemutatkozni nem tudnak, leteszik a telefont, édesanyámat emlegetik, meg alapból rettentően együgyűek. Tényleg. Két mondat elolvasása 2019 ben gondot okoz. Mi az elvárás?

2019. márc. 1. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Én is sokszor meglepődök az eladók/pénztárosok stílusán. Volt, hogy már tartottam a markom a visszajáróért, a pénztáros kislány meg a telefonját nyomkodta, miközben állt a sor (én is voltam évig pénztáros diákmunkán, nem is lehetett telefont bevinni...). Múlt hétvégén bementünk valami kisebb ruhaüzletbe, a pénztáros/eladó kihangosítva telefonált, és mikor beléptünk, ránk nézett, majd hatalmasat sóhajtva azt mondta a beszélgetőpartnerének: ahh, már megint jött egy, ezt nem hiszem el....
2019. márc. 2. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Én őszintén nem találkoztam ezzel a jelenséggel. Pont az ellenkezőjét szoktam látni. tegnap saturészegen az egyik közértbe bement egy pasi és a kasszásnő olyan udvariasan szolgálta ki, hogy leesett az állam és még nagyon korrekten, udvariasan és kedvesen kérte, hogy ne ordibáljon a bolbtan.
2019. márc. 4. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!