Kezdőoldal » Emberek » Tanárok, iskolatársak » Tanárok! Iskolakezdésre ti...

Tanárok! Iskolakezdésre ti hogyan készültök, miket érdemes beszerezni?

Figyelt kérdés
Lehet kapni már iskolakezdésre dolgokat, én tanár leszek, de első munkahely, kezdő vagyok. Mit, miket érdemes beszereznem? Rajz-ének tanár leszek, ha ez fontos...
2021. aug. 3. 21:01
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Én vettem egy tanári zsebkönyvet és egy új piros tollat és ennyi. Persze közben tervezem már a tanévemet, hogy miket fogunk csinálni a gyerekekkel, de még csak fejben, illetve feladatokat gyártok, főleg online. Lehet még egy karantén,de ha mégsem, az osztályteremben vagy házinak is remekül felhasználható.
2021. aug. 3. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
97%
Olyan tanári napló-naptár szeruseget mindenkepp szerintem. Kréta/filc, toll, ceruza, tolltarto, egy jo táska, amivel bejársz. Azok a dolgok, amik kellenek a targyaidhoz, pl. enekkonyv (hogy ne a diakoktol kelljen mindig elkérni). Esetleg matricák/minicsokik ha meg akarsz valakit jutalmazni, nalunk mindig ezzel motivaltak, még 12.ben is:D Egyebkent nem vagyok tanar, es nem is készülök annak, csak en kb ezeket lattam a mi tanarainknal.
2021. aug. 3. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
98%
Kávét. Sok kávét a tanáriba.
2021. aug. 3. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

Én vettem magamnak irkálni vonalas spirál füzeteket meg piros, kék, fekete tollakat. Olyat is, aminek háromféle színű hegye van. :) Naptárat kapunk minden januárban. (Én ilyen drága noteszeket, zsebkonyveket nem szoktam venni.)


Nekem az alap cuccok megvannak: mindenféle mappák, tasakok, lefűzők, fénymásoló papír, szovegkiemelo, színes ceruzák, stb.:)


Meg aztán az se mindegy, mi van a sulitokban, mi nincs... Legtöbb helyen nincs semmi... 😟

2021. aug. 3. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
50%
Semmit nem veszek
2021. aug. 4. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?