Kezdőoldal » Emberek » Társasági élet » Nemrég voltam venni egy...

Nemrég voltam venni egy pizzát és kétszer “fizettem ki”?

Figyelt kérdés

Tegnapelőtt vettem egy pizzát egy pizzázóba,ahol kártyával fizettem viszont nem adott ki nekik számlát a terminál, ezért újra megkértek ,hogy érintsem oda a kártyát. Ezután már adott ki számlát utána mondták,ha véletlen zárolva lenne 2 x 24 órán belül feloldóik. Már letelt bőven az idő ,de még mindig zárolva van az összeg.

Ez esetben ez tanulópénz volt ?



2020. dec. 22. 12:18
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%

Annyira bőven nem telt le még az az idő.

Egyébként bankja válogatja, hogy mikor könyveli el a zárolt összegeket (2-3 munkanap általában)

Ekkor kerül majd elszámolásra a "tévesen zárolt" összeg is, és megjelenik az egyenlegeden (SMS-t nem kapsz ezekről)

2020. dec. 22. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Meg kell nézni a banki egyenleget.A zárolt tétel azt jelenti, hogy a pizza árát zárolja a bank a pizzázó részére.A zárolt bankkártyát nem lehet használni.A véletlen zároltat kéne megtudni,hogy mi az és miért 2x24 óráig tart.
2020. dec. 22. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:

Cib banknál vagyok.

Rosszul írtam ki, 1580 ft volt a pizza és az egyenlegemből eltünt 3160 ft ( ezt a 3160 forintot írja zárolt összegnek) és ez az egyenlegemből el is tűnt.


Nem 2 x 24 óráig tart , úgy értettem,hogy ha 2 x vonnák le a pizza árát akkor 24 órán belül feloldják az egyiket azaz 1580 ft ot.

2020. dec. 22. 12:35
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
A blokk utan nem adott ki mégegy blokkot?
2020. dec. 22. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Nem adott.
2020. dec. 22. 16:26
 6/11 anonim ***** válasza:

Az jo jel.

Innenstöl a bank a kérdés mikor mozdulnak meg. En bemennék mig munkanapok vannak

2020. dec. 22. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:

Ha valakit érdekel a sztori, mára levették a pénzt, mindkettőt felszámolták. A bankomat felhívtam reklamációt nyújtottam be, nem tudom mennyire lesz sikeres.


De nem akarom,hogy ezek a retkek megússzák , ezért arra gondoltam személyesen visszamegyek és panaszt teszek. Szerintetek van értelme ? Vagy esetleg van valami szerevezet amihez fordulhatok? Mondjuk fogyasztóvédelem?

2020. dec. 23. 17:48
 8/11 anonim ***** válasza:
39%

Nem kell panasz.

Visszamész a bankszámlatörténettel vagy banki kifizetési bizonylataiddal (online bankbol simàn ki lehet nyomtatni), és megkéred öket hogy utaljàk vissza. (Vagy adjanak még egy pizzàt ingyen)


A bankod nem járhat el ilyenben hogy felkér egy masik céget visszautaltatni.


Abban az esetben ha elzárkoznak, van csak értelme a panaszkönyvnek.

2020. dec. 23. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:

Köszi utolsó! :)


A válaszod után visszamentem, a főnök nagyon kedves volt felajánlotta,hogy vagy most adnak egy ingyen pizzát,vagy jövőre visszautalják. A pizzát választottam, sőt még bizonyítanom se kellett,hogy valóban kètszer vontàk le.

2020. dec. 23. 20:09
 10/11 anonim ***** válasza:

Ez kedves volt tölük hogy nem szívattak hanem elözékenyek voltak!:)

Pacsi:)

2020. dec. 24. 04:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!