Kezdőoldal » Ételek, italok » Alkoholmentes italok » Hogy kéne jellemezni egy házi...

Hogy kéne jellemezni egy házi dogában az új "csókos" Cola reklámot?

Figyelt kérdés

Ezen töröm a fejem fél órája, de egyszerűen nem tudom elkezdeni (Egy fél A4-es oldalnyi szöveg kéne)

(Vagy ha tudtok valami cikket ajánlani, akkor az is nagy segítség lenne)

Előre is köszönöm!


2015. jún. 9. 19:54
 1/1 savanyújóska ***** válasza:

Szerintem borzasztó. Alább kifejtem a véleményem, gondolatébresztőként, ha valaki nem ért egyet vele, megértem, de ez már böki a csőröme egy ideje. (Family Guy, valaki?:D)


Tehát, az első és fő problémám:


Számomra a reklám egyszerűen értelmetlen, de legalábbis nehezen értelmezhető. Nagyjából a 3. után esett le, hogy TÉNYLEG arra gondolnak hogy azzal, hogy valaki beleiszik az üvegbe, megcsókolnak valakit, de, hogy kicsoda (a megszemélyesített üdítő? a vásárló aki megveszi?) továbbra sincs elképzelésem. Ezzel, hogy nem értem a reklám lényegét, ami hangsúlyozom, lehet egyedi probléma, mert nem az én közegem, akinek a reklám elsősorban szól, azonban az, hogy nem értem a reklám lényegét, hogy mégis miért kéne nekem ezt a terméket venne, frusztrál. Egyszerűen diszkomfort érzetet okoz, hogy tudom, hogy nekem ez alapján vágyat kéne éreznem a termék iránt, de egyszerűen még ELKÉPZELNI SEM tudom, hogyan tervezték ezt elérni.


Második probléma. Tételezzük fel, hogy jól értelmezem a reklámot, és arra utal, hogy amennyiben az üdítőt iszom, akkor én/az üdítő megcsókolom a plakáton szereplő közszereplőt/celebritást. Az végül is nem gond, hogy a szereplők nagy részéről nem hallottam, nem én vagyok a célcsoport, amit nagyobb problémának (de paradox módon a reklám egyik legjobb üzenetének is) tartok, az Alföldi Róbert szerepeltetése, akinek a párkapcsolati preferenciája, akárhogy is nézem, közismert. És ezzel, ha átlagfogyasztó szemével nézem a dolgot, de magánemberként is, nem tudok azonosulni. Főleg a jelenlegi közhangulatban kissé bátor egy "Megcsókoltam Alföldit" feliratú plakát közterületi szerepeltetése. Ugyanakkor egy ekkora cégnek, brandnek súlya van, vagyis ráhatásuk is lehet, és itt kezdődik ennek a lépésnek a pozitív oldala - ha a Coca-Cola reklámoz Alföldivel - akkor lehet, hogy nem a Coca-Cola sz.r üdítő, hanem esetleg Alföldi a vállalható ember. És ez az irány számomra mindenképp üdvözlendő.


Ennyire tellett szerénységemtől, ebből már talán ki tudsz kerekíteni valamit!:)

2015. jún. 10. 00:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!