Kezdőoldal » Ezotéria » Agykontroll » A tudatos álmodás elérésében...

A tudatos álmodás elérésében bezavarhat, ha a szobában ketyeg az óra?

Figyelt kérdés

Még nagyon kezdő vagyok ebben a témában, viszont mindig is érdekelt a dolog, hogy hogyan tudnám ezt elérni. A szobámban van egy kis asztali vekker, ami ketyeg. Van, akit ez zavarni szokott az elalvásban, én inkább szeretem. Nem szeretem a nagy csendet, illetve a redőnyt is felszoktam húzni...szeretek természetes fényre ébredni.

Az óra bezavarhat a tudatos álomba? Vagy akár a fény?

Köszönöm a válaszokat :)



2014. szept. 15. 01:48
 1/6 anonim ***** válasza:
Nem szabadna.
2014. szept. 15. 03:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
8%
Tudatos álom? Hogy is van ez? Ha alszik az ember úgy tudom nincs tudatánál.
2014. szept. 15. 04:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
0%
Rákerestem, a wiki-t dobta ki elsőnek.Ahogy sejtettem szép nagy maszlag az egész, finoman szólva parasztvakítás. Aludj inkább mélyen és zavar mentesen, hidd el jobban és legfőképpen pihentebben fogsz ébredni.
2014. szept. 15. 04:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
#w3dzz: Ha tudod álmodban hogy alszol és azt csinálsz amit akarsz, akkor tudatosan alszol nemde? :P Vagy még nem tapasztaltál ilyet?
2014. szept. 15. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%
miért lenne maszlag a tudatos álmodás?nekem is volt már h tudatomra ébredtem álmodás közben!a gyakorlatok meg segítenek, h a az elért állapotot szinten tudd tartani!
2014. szept. 15. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%

Ha hallod az óra ketyegését, akkor bezavar. Ha ketyeg, de nem hallod, mert nem azt figyeled, akor nem, olyan, mintha nem is lenne.

A Raja [rádzsa] jóga gyakorlatai megfelelőek az összpontosítás elsajátítására és gyakorlására.

2014. szept. 15. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu