Kezdőoldal » Ezotéria » Álomfejtés » Miért álmodok olyat amivel...

Miért álmodok olyat amivel becsapom magam hogy ne keljek fel mert nem kell?

Figyelt kérdés

(Középsulis diák vagyok online oktatásban)


Mostanában azt szoktam álmodni hogy felkelek megnézem mi a feladat vagy hogy lesz e hívásos óra vagy sem és mindig feladat van és így azt mindig későbre halogatom és alszok tovább. Viszont amikor tényleg felébredek akkorég mindig abban a tudatban vagyok hogy csak feladat van és nem kelek fel hanem visszaalszok.


Már 3x is megtörtént viszont a 2. és 3. alkalommal már nem vettem be az álmom és újra megnéztem és persze hívásos óra volt így felkeltem.


Ma is megtörtént viszont most azt álmodtam hogy reggel nézem az időt folyamatosan 5-10 percenként és egy idő után felkelek és bemegyek órára. Utána felkeltem a valóságban és néztem hogy mi a ... Annyira realisztikus volt az álmom hogy nehéz elhinni hogy álom volt.



2021. márc. 9. 08:49
 1/2 anonim válasza:
Sajnos sok olyan dolgot álmodunk, ami valóságban nem nagyon történhet meg. Ennek talán az egyik oka, hogy a mi emberek sokat fantáziálunk, és az álmunk is ezért lehet fantázia dús. De ez csak egy gondolat. Nem Tudok pontos válaazt adni. Én is hasonlót álmodtam párszor. Almomban felébredtem, mert fel akartam kelni. De éreztem, hogy még nem ébredtem fel ezért felkeltem magam. (Ez még mindig az álmomban van) amikor felébredek akkor megkönnyebbülök, de érzem, hogy még mind8g alszom és elkezdem magam ébreztgetni! És ez legalább 4szer 5ször történik meg velem míg a végén tényleg felekel az álmomból. Nagyon rossz érzés.
2021. márc. 9. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza: