Kezdőoldal » Ezotéria » Egyéb kérdések » Van itt olyan szkeptikus, aki...

Van itt olyan szkeptikus, aki az itt leírtakkal egyetért és vállalna ezzel kapcsolatos vitát?

Figyelt kérdés
[link]
2022. febr. 4. 08:19
1 2 3 4 5 6
 1/60 anonim ***** válasza:
27%
Mármint hogy szkeptikus, de mégis elfogadja a titkos tömegpusztító háttérhatalomról szóló összeesküvéselméleteket? Ez kicsit paradoxnak hangzik.
2022. febr. 4. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/60 A kérdező kommentje:
Nem, a szkeptikus.hu-n leírtakat fogadja el. Tehát az ott leírt indoklást a depopuláció ellen.
2022. febr. 4. 10:22
 3/60 anonim ***** válasza:
42%
Az észszerűség, és a tények alatti rész?
2022. febr. 4. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/60 A kérdező kommentje:
Igen, leginkább az észszerűség fejezetével foglalkoznék.
2022. febr. 4. 10:34
 5/60 anonim ***** válasza:
76%
"A tények nem támasztják alá ezt az összeesküvés-elméletet"
2022. febr. 4. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/60 anonim ***** válasza:
69%
Milyen vitat szeretnel? Valaki kiul a szinpadra egy barszekre es konteo-fertozott netto elmebetegeknek tart eloadast a racionalis gondolkodasrol?
2022. febr. 4. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/60 A kérdező kommentje:

6 - Nem, hanem olyat, aki itt vállalja a vitát, ha megcáfolom az említett menüpontban leírtakat.

Természetesen vitát, ész érvekkel, nem ilyen színvonalon, mint amilyenen ezt a hozzászólásodat írtad :)

2022. febr. 4. 11:12
 8/60 anonim ***** válasza:
94%
Oke, EGYET cafolj meg. Itt es most.
2022. febr. 4. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/60 A kérdező kommentje:

"Ha a gyógyszeripar elhallgattatja a rák elleni orvosságot, és ezzel járul hozzá a Föld lakossága nagy részének kiirtásához, akkor nem esik el gigantikus bevételektől?"


Ez pl. egy az egyben logikátlan. Hiszen nyilvánvalóan a rákos megbetegedésekből nagy bevétele van a gyógyszergyárnak. A legtöbb rákos betegség után egy életen át kell a páciensnek gyógyszert szednie, vagy egyéb kezeléseken részt vennie, amely szintén a gyógyszergyár profitját erősíti. Ha tehát a gyógyszergyár létrehozna egy szem gyógyszert, amivel az adott betegség gyógyítható lenne, rosszabbul járna, mintha évtizedeken keresztül valaki folyamatosan arra kényszerülne, hogy a gyár produktumait vásárolja.

Arról nem is beszélve, hogy a legtöbb ilyen elmélet nem azt mondja, hogy a gyógyszergyár ismeri a rákkezelés módját, hanem azt, hogy hátráltatja azt, ez pedig elég nehezen tagadható. A kutatásokra általában maga a gyógyszergyár ad pénzt, vagy egy meglévő kutatást megvásárol, melyet aztán nem folytat.

Mondok egy példát: egy ígéretes kutatásban áttörést érnek el rákgyógyítás területén mondjuk egerek esetében, a gyógyszergyár megveszi ezt a projektet minden ezt illető joggal együtt és nem kutatja tovább.


Miért ne lenne ez észszerű?

2022. febr. 4. 11:28
 10/60 anonim ***** válasza:
78%
#9 ha az a rakos beteg eletben marad akkor nincs szisztemiusan megolve. az egy dolog hogy elete vegeig gyogyszereken kell elnie, de EL. ez az osszeeskuves elmelet pedig arrol szol hogy az embereket szisztemikusan irtjak
2022. febr. 4. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!