Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Egyéb kérdések » Miben segíthet a pedagógiai...

Miben segíthet a pedagógiai szakszolgálat konkrétan a gyakorlatban, ha a kiírt fejlesztéseket sem tartják? Van értelme?

Figyelt kérdés

Ismerősöm gyermeke oviban eléggè zárkózott, beszédproblémái is vannak(nem súlyos)

Felvette a ped.szolgálattal a kapcsolatot, kódot kapott a kicsi, kiírtak neki oviba járó logopédiát, mozgásfejlesztőt, akik hébe hóba nem hatékonyan foglalkoztak vele, aztán vírus, és a fejlesztő pedagógus munkaviszonya meg is szűnt, más meg nem látta el a feladatát.


Tehát azon kívül, hogy kódot kapott a kicsi és vissza tudják tartani suliban, egyéb èrelme nem volt.


A kérdés azon apropó kapcsán, hogy az én gyermekem elkezdett suliba járni és a magatartása elkezdett romlani. (Tanulmányai, értékelése jó, nem éltanuló ugyan, de könnyen tanul)


A rossz magatartás miatt folyamatosan szankciókat kap, sőt, már pikkelnek is rá(házi gyakorlást amikor bemutatja, azt mondja rá a tanító hogy őt ez nem érdekli, ha megígéri hogy jó lesz, azt kapja, áh úgyis rossz leszel, stb)

Jó szót, dícséretet soha nem kap, piros pontokat alig(miközben minden házija és szorgalmija is kész van mindig)


A gyermeket jóformán csak kudarcok érik a suliban és kritizálás.

A pedagógiai nevelési attitűd büntetések, szankciók kizárólag.

A pozitív megerősítést nem alkalmazzák.

A magatartása vészesen romlik (nem hallgat a tanítókra, nem szófogadó szünetben)


Felhívtam a nevelési tanácsadót, azt mondták ilyen nincs hogy nevelési tanácsadó, ők nem foglalkoznak ezzel, hívjam a szakszolgálatot.


Mielőtt felhívnám, eszembe jutott az ismerősöm.

Azaz lehet írnának ki fejlesztést amit nem tartanak, kapna esetleg kódot, igy rá is sütnék a suli előtt, hogy problémás a gyerek, csak belegondolva: Változna ettől bármi is??


Mert én valószínűsítem hogy ugyanúgy kritizálni fogják tovább, ha jelentkezik nem szólítják fel, nagyon kétlem hogy bármiben is hirtelen humánusabbak lennének egy kódtól vele a suliban, akik ilyeneket mondanak a gyakorlására, hogy őt ez nem érdekli.


A problémás gyerekeken VALÓJÁBAN mi, vagy ki tud segíteni, ha a szülő nem boldogul?



#problémás gyermek magatartás romlás vészhelyzet
2021. jan. 25. 09:31
 1/10 A kérdező kommentje:
*oviban tudják visszatartani
2021. jan. 25. 09:32
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
Iskolaváltás.
2021. jan. 25. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Magánúton való fejlesztés.
2021. jan. 25. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Szóval a pedagógia szakszolgálatos utat akkor jól érzem hogy reménytelen és más utakat járjak?
2021. jan. 25. 09:46
 5/10 anonim ***** válasza:
100%

Hogy nálatok hogyan működik a ped. szakszolgálat, te tudod. Én azért nem mondanék le róla. Egyrészt igenis legyen tiszta, ha a gyereknek a szokásostól eltérő az állapota, másrészt ha esetleg javulnak a személyi feltételek, meg tudja kapni azt a foglalkozást, amire szüksége van.


Alsó tagozaton a legfontosabb, hogy milyen a tanító, hiszen az oktatás nagyobb részében ő foglalkozik a gyerekkel. Ha pocsék a tanító, akkor erősen javasolt másik osztály, vagy akár másik iskola keresése.

2021. jan. 25. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Én tuti inkább sulit váltanék. Ez olyan hosszú procedúra lehet hogy még több kudarc éri.
2021. jan. 25. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Súrgősen suli váltás. A roko gyereknek, meg magán úton fejlesztés.
2021. jan. 25. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
A szakszolgálat nem ördögtől való, de ha ilyen a suli hozzáállása, valszeg azt is leszqrnák, ha papír lenne arról, h fejleszteni kell a gyereket. Iskolaváltást javasolnék én is, illetve előtte még beszélnék a pedagógussal/vezetővel (kulturáltan persze). Ha nem változik semmi, másik suli.
2021. jan. 25. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Ja és semmilyen kódot nem kaphat a gyerek, csak ha a szülő is beleegyezik!
2021. jan. 25. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

A hozzáállás tanítófüggő. A fejlesztés meg iskolafüggő.

Láttál 1 db példát és megítélted az egész rendszert.

Láttal 1 db tanítót és egyből azt hiszed, mind ilyen. Ha tényleg az a gond, amit leírtál, ahhoz miért kéne fejlesztés?

2021. jan. 25. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!