Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Egyéb kérdések » Teszvesz-ező anyukák, apukák!...

Teszvesz-ező anyukák, apukák! POSTAKÖLTSÉGBE BEFOGLALNI A SORBANÁLLÁST, ÜGYINTÉZÉST? Mi van?

Figyelt kérdés

Sztori a következő: Hébe-hóba szoktam rendelni ezt-azt Teszvesz-ről, így van némi tapasztalatom benne. Eddig szerencsére nem volt semmi gondom. Most viszont nagyon kiakadtam. Ha ti azt mondjátok, hogy az eladónak igaza van, akkor elfogadom, mert a szabályzatot nem fújom kívülről, de szerintem ez több, mint pofátlanság.

Szóval rendeltem egy karórát. Egy egyszerű gyerekóráról van szó, ami ráadásul nem is működik megfelelően. Ami miatt viszont írok, az az, hogy postaköltségként 800 Ft-ot kért tőlem ajánlottan feladva. Elfogadtam, de kicsit sokalltam. Mikor megjött a levél, a postaköltség nem volt 400 Ft. (Azt hiszem 395 volt.) Ezt meg is reklamáltam nála, mert ha mind a 10 óráját eladja, csak a postaköltségen 4000Ft-ot nyer. Idézem tőle a magyarázatot:

"Valójában azonban így sem helytálló, hogy a fele lenne, mert bizonyára tapasztalta, hogy nem egy sima borítékban küldtem az órát; továbbá a postai tulajdonképpeni sorban állásért (valójában az egész kapcsolódó ügyintézésrét kb. vmivel több, mint 100 Ft-ot még általában fel szoktam számítani. (Valami olyasmi, hogy odáig el kell jutni - pl. autóval, majd ott sorban állni, és visszajutni.) Remélem, hogy így árnyaltabb a kép, némileg. A valós költség mindenestül kb. 650,- Ft körül van, noha a postán fizetendő díj valóban kb. 400,- Ft volt az Önök esetében."

Egy bubis borítékban adta fel (ami kb. 40 Ft), de én úgy tudom, hogy az ilyet nem lehet felszámolni, főleg nem a felsoroltakat. Sorbanállás, ügyintézés...Ez több mint etikátlan.

Ti hogy reagálnátok erre?


2013. jan. 28. 20:50
1 2 3
 1/28 anonim ***** válasza:
92%

Én sokszor szoktam eladni és venni vaterán, de ilyet még nem tapasztaltam. A borítékot én szoktam fizetni, ha én adok el. Ha én vettem eddig valamit, mindig az eladó adta a borítékot.

Ha a postaköltség 190 ft, akkor ennyi és kész, nem kérek el még boríték árát is, ezt én benyelem és eddigi tapasztalataim alapján mások is.

Sorbanállás díja, ez azért nagyon durva!!!!! Ha feltüntette a hirdetésben, hogy nála ezért is fizetni kell, akkor még azt mondom, hogy oké, de ha nem, akkor dobnék rá egy fincsi negatívat.

2013. jan. 28. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/28 anonim ***** válasza:
89%

Igazad van! Én sem találkoztam még sosem ilyen eladóval, de tudomásom szerint a szabályzat tiltja csomagolási, és egyéb ilyen jellegű költség felszámítását!!!

Én biztosan reklamálnék.

2013. jan. 28. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/28 anonim ***** válasza:
87%

Pofátlan! Naná, hogy nem "szokás" ilyesmit felszámolni! Én biztosan visszareklamálnám tőle, ha nem akaródzik neki visszafizetni, akkor levél a vaterának.

(Én is jártam már meg, egy majd' 10e Ft-os cipőt rendeltem, ami másmilyen lett, mint a képen volt, aznap fizettem, és 1 hónap alatt kaptam meg. Értékeltem negatívan, majd válaszul kaptam negatívat... Írtam a vaterának, levették a negatívomat, és figyelik az eladót, mert másokat is vert már át! ) Szóval csak annyi a lényege az én sztorimnak, hogy ha nem utal vissza, akkor jelentsd, hogy legalább másokat ne vágjon át.

Kívánom, hogy kapd vissza a pénzed!

2013. jan. 28. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/28 anonim ***** válasza:
85%

Pofátlanság előre kellet volna közölni, az az ő dolga, hogy sorba kell állni, ha nem ér annyit az árún lévő haszon akkor ne adja el. Én pl minden ajánlva adok fel 400Ft-os postaköltségen.

Én értékelésbe mindenképp beleírnám, hogy posta költségre valós összeg dupláját kérte sorbaállás címszó alatt.

2013. jan. 28. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/28 anonim ***** válasza:
83%
Ne fogadd el ,ez nem magyarázat.Ilyent ha valaki merészel tenni akkor irja le elöre kérd vissza a pénzt amit plusz fizettél és semmit se kaptál ezért.Én a helyedbe bepanaszolnám a tesz vesz ügyintézésen,és a nem megfelelöen müködö órát visszaküldeném,mert ha nem zárta ki a garanciát akkor van rá.Sajnos vannak ilyen szemetek.Mindenesetre adj neki egy rossz minösitést.
2013. jan. 28. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/28 anonim ***** válasza:
87%

Ez így teljesen szabálytalan, nyugodtan jelentheted az ügyfélszolgálatnak.

Én is árultam Hello Kittys gyerekórákat, de ilyet az életben nem csináltam soha, evidens, hogy a csomagolás díját én fizetem, bele kell kalkulálni az árba. A postai sorbanállás meg...Jó, hogy nem már a tárolásért is fizess neki, meg azért, hogy ment nála otthon a fűtés, amikor feltöltötte a szarját a teszveszre...

2013. jan. 28. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/28 anonim ***** válasza:
79%
Én a helyedben a vatera üzemeltetőjét is felkeresnék, mellékelve az eladó levelét, ha 3 napon belül nem utalja vissza a pénzt.
2013. jan. 28. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/28 anonim ***** válasza:
85%

A terméklapon milyen postaköltség szerepelt?

Annál többet nem kérhet a privát levelezésben, mert az jutalékcsalás és jelentened kellene a Tesz felé. Mellékelve a levelezést.

Ha már a terméklapon is ez az összeg szerepelt, akkor is jelentened kellene szintén jutalékcsalás + szabálytalan postaköltség miatt. Viszont ha ilyen irreális postaköltséggel találkozol, nyugodtan kérdezz rá, mielőtt leütöd a terméket!

A negatív értékeléssel a többi vásárlóját is figyelmeztetheted, hiszen ő a benzin és cellux , stb. költségeit az árba kellene hogy beépítse.

2013. jan. 28. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/28 A kérdező kommentje:

De jó hogy ilyen sokan írtatok! Köszönöm! Már azt hittem, velem van a baj. Akkor jól gondoltam. Rémlett is, hogy olvastam valamit régebben erről a szabályzatban, de hirtelen nem találtam. Eddig csak pozitív értékelése volt a fickónak.. EDDIG!!!

Az adatlapon 800 Ft volt feltüntetve. Levélben rá is kérdeztem, mennyi lesz a pontos postaköltség, ennyit írt. Én alapból nem vagyok az a kekeckedős fajta, lenyelek sok mindent, de ez kicsapta a biztosítékot. Főleg a magyarázata.

Ha már ennyien ilyen kedvesek voltatok és válaszoltatok, akkor rátérek az órára is véleményezésre. 1490 Ft volt. Jól néz ki, mint a képen, viszont össze-vissza jár. Az oldalán van az a kis bigyó, nem tudom mi a neve. Amit ha tekerünk, be lehet állítani. Előtte ki kell húzni és úgy. Ha be van tolva, akkor is tekerednek a mutatók körbe. Szerintem akkor nem kellene, vagy igen? De hiába állítom be, rövid időn belül teljesen mást mutat.

Az alábbi lehetőségeket ajánlotta a "kedves" eladó:

"1) Főként akkor, ha késik az óra, cserélje/cseréltesse ki az elemet, ebben az esetben a 400,-Ft feletti postaköltséget visszautalom Önnek, ha az elemcsere megoldja a gondot.

vagy, ha ez nem oldja meg a gondot:

2) Küldje vissza az órát, és kicserélem egy tetszőleges másik színűre (ha van olyan, ami még tetszik); ill. ha még van fekete, akkor elsősorban arra (a feketét egyelőre nem tudom 100%-ra ígérni, utána kell néznem); a visszaküldésért Önnek már az eddig fizetetteken túl nem kell fizetni.

vagy

3) Amennyiben el kívánna állni a vételtől, és épségben visszaküldi az órát, úgy a 400,- Ft csak postai díj híján visszautalom az Ön által fizetett összeget, azaz 1.890,- Ft-ot."

2013. jan. 28. 21:27
 10/28 anonim ***** válasza:
65%

Már én is belefutottam olyanba, hogy 3 db harisnyáért 915 Ft postát akart felszámolni az eladó, és én rá is kérdeztem hogy miért ennyi, hiszen könnyű, elnézést kért, levitte 650-re. Viszont olyan is volt, hogy 690 volt a posta, ilyen ár nincs is, de mivel sürgős volt akkor nem foglalkoztam azzal a 40 Ft-tal.

Illetve szerintem olyan is van, hogy valaki kiír egy általános postaköltséget a termék súlyától függetlenül, ez akkor lehetséges, ha nagyon sok cuccot ad el, és nem akarja állandóan méricskélni, hanem mindenkinél ugyanazt a postaköltséget számolja fel. De ilyen indokot, hogy sorban áll, meg benzin, ilyet még nem láttam.

2013. jan. 28. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!