Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Iskolák » Mikortól/hányadiktól szoktak...

Mikortól/hányadiktól szoktak definíciót feladni megtanulásra?

Figyelt kérdés
És betűről betűre kell tudni vagy elég saját szavakkal?
2019. márc. 12. 07:49
 1/10 anonim ***** válasza:
91%
Negyedikes fiamnak volt már egyszerübb szabály,hanem is szorol szora kellett,de látszodnia kellett h megtanulta...nem mesélni kellett rola
2019. márc. 12. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Másodikos a fiam, szóval fogalmam sincs, mikor kerül erre sor, csak felmerült bennem, hogy miért lenne nehezebb egy definíciót betűről betűre (mert úgy kell, nem saját szavakkal) megtanulni, mint egy akármilyen memoritert? Másodikban már vannak kötelező versek... egy pár mondatos definíció (pl négyzet, trapéz, kör, stb definíciója) nem gondolom, hogy bármivel nehezebb, mint 5-6-8 verszsak megtanulása.
2019. márc. 12. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Egyébként talán 4. osztályban jön be a geometria a matematika tananyagban és ott már egészen biztosan kell definíciókat tanulni, tudni.
2019. márc. 12. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Másodikos gyereknél már volt környezetből és matematikából.
2019. márc. 12. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

NEkem másodikas a nagyobbik lányom, de itt még a szorzotáblát sem magoltatják.

A gyerekek egyszerüen olyan sokat gyakorolják, hogy egy idö után automatikusan tudja.

Pl 2-5-10-es szorzótáblás feladatokat kiadja a tanárnö, több lap tele van vele. A gyerek mind órán mind otthon ezeket töltögetni, ismétlödnek a feladatok. A gyerek pedig számolja fejben. Elöször elszámol mindig az adott feladatig, aztán ahogy bele ragad a fejébe pl 5x5=25 akkor már ahhoz csak hozzá ad 5x6-nál még 5-t. De olyan mennyiségben töltik a lapokat, hogy kb 2 hét után már nem számolgat csak beírja. Èn remélem, hogy más ilyen dolgokab is az lesz, hogy a logika szerint kell minél több feladatot megoldani, hogy a fejében maradjon mit is jelent az a definició. Sajnos ha nem érti a lényegét a feladatnak akkor hiába magolja be a definiciót nem fogja megoldani a feladatot, vagy nem fogja a hibát benne látni.

2019. márc. 12. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

"Másodikos gyereknél már volt környezetből és matematikából."

definíció? megtanulandó tananyag igen, amit tudni kell visszamondani, vagy leírni kérdésekre válaszolva. de egy definíciót szóról szóra kell tudni. Pl geometria, földrajz, biológia... Igen, másodikban környezetből tanulják a halmazállapotokat és azok változását, de nem kell tudniuk pontosan megfogalmazni, hogy mi az a párolgás, lecsapódás, forrás, stb.

2019. márc. 12. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

" hiába magolja be a definiciót nem fogja megoldani a feladatot"

a definíció egy pontos fogalommeghatározás. Nincs rajta mit érteni vagy nem érteni, azt meg kell tanulni. De ez 4-5. osztályban kezdődik csak.

Pl a paralelogramma (5. osztály) olyan négyszög, aminek 2 párhuzamos oldalpárja van. Ennyi. Ebből következnek dolgok, hogy a szemközti oldalai egyenlő hosszúak, a szemközti szögek egyenlőek... de ez nem a definíció része (tehát nem lehet saját szavakkal elmondani), ezek annak következményei.

vagy forráshő (7. osztály) megadja, hogy mennyi energia szükséges 1 kg forráspontra melegített folyadék teljes elforralásához.

vagy GDP (10. osztály): Az egy nemzetgazdaságban 1 év alatt létrehozott bruttó jövedelmet bruttó hazai terméknek nevezzük.


vagy fanntartható fejlődés, gomolyfelhő, limbikus rendszer, paraszimpatikus idegrendszer, ernyős virágzat... csak amik hirtelen eszembe jutottak...

Vagy később definíció, hogy a

2019. márc. 12. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
nálunk is volt másodikban már definíció környezetből. Szóról szóra kellettmegtanulni.
2019. márc. 12. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%

2. osztályos a fiam, nálunk is mondta a tanítónő, hogy a környezetet próbáljuk megtanulni, de nekünk nem megy. Igaz, hogy a fiam sni-s, beszédpercepciós zavara van, meg a kifejezés is nehezen megy. pl. az emlős állat élve hozza létre utódait, nem bírom neki megmagyarázni, hogy ez miért nem jó, ez a mondat. De azt mondta a tanár, hogy a többiek sem tudják még megtanulni, ne aggódjak.

A lányom felsős, emlékszem a 4.-es környezet anyag már nagyon brutál.

2019. márc. 13. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%
2-esnek, amúgy szerintem nehezebb igen. A beszédfogyatékos fiam simán tanul verseket, a rím, a ritmus segít. De a definíciókkal nagy gondban vagyunk.
2019. márc. 13. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!