Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Szülés » Ilyen lehetséges? Adott egy...

Ilyen lehetséges? Adott egy ikerterhes nő (három, négy), akinél hirtelen megindul a szülés. Nincs kórházban, nyilván császár kellene. De olyan hirtelen jön, hogy az egyik babát kénytelen megszülni a spontán, a többit meg császárral?

Figyelt kérdés

2013. máj. 21. 18:48
 1/10 A kérdező kommentje:
Igen,azon van a hangsúly,hogy az egyiket spontán szüli meg,mert nem érnek be vele időben.
2013. máj. 21. 18:50
 2/10 anonim ***** válasza:
68%
Bár laikus vagyok de ilyen nincs hisz ha megindul a szülés és már látszik a baba vagy teszem azt már kiis jött akkor anyukát nem szabad mozdítani!!Ott fog szülni ahol éppen van!
2013. máj. 21. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
74%

Miért kellene császár? Ikerterhesek is szülnek hüvelyi úton.


Azt nem tudom elképzelni, hogy megszületik az egyik baba, megérkezik a mentő, beteszik a nőt és a kórházban császárral megszüli a többit. Ha egy megszületett, akkor a többi is meg fog.

Persze ha komplikáció van, akkor nyilván viszik.

2013. máj. 21. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

Oké,de annyit??

Úgy gondoltam,hogy ugye veszélyeztett,az elsőt megszüli,a többinél beviszik és császározzák egyből? Vagy ilyen nincs?

Azért négynél én nem engedném "ki" ott mind a négyet,az azért...hát.

2013. máj. 21. 18:59
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
Ha olyan veszélyeztetett, akkor lehet eleve kórházban van az x.héttől.
2013. máj. 21. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%
Az első fájástól vagy magzatvíz elfolyástól számolva nem fél óra alatt születik meg egy baba... Aki hármasikreket vár befektetik a 30. héttől a kórházba. Sőt sokszor komplikációk is vannak, van akit már korábban. Olyan lehet, hogy az elsőt megszüli, aztán a 2-at is, ha fejvégű. Ha nem fejvégű befordítják és megszülheti. Vagy azonnal császár és már az egyiket sem szüli meg hüvelyi úton.
2013. máj. 21. 19:21