Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Teherbeesés » Mensi előtt 1 nappal pozitív...

Mensi előtt 1 nappal pozitív ovu teszt mit jelent?

Figyelt kérdés
Elég rendszertelen a mensim -(30-41 napos) így nem tudom mikor szokott ovum lenni viszont kb 2 hete rá álltunk a baba témára nem is védekezünk azóta (az első ilyen együttlét holnap lesz 2 hete hogy meg történt). 3 napja elkezdtem ovulációs tesztet csinálni tegnap előtt halvány volt tegnap erősödött és a mai pedig ugyan olyan erős. Lehetséges hogy ilyenkor lehet peteérésem???

2021. dec. 3. 21:02
1 2 3
 1/30 A kérdező kommentje:
Corax ovulációs tesztet használtam
2021. dec. 3. 21:04
 2/30 anonim ***** válasza:
74%
Nézz egy 10es terhességi tesztet is, és akkor kiderül. 2 hete nem néztél ovu tesztet?
2021. dec. 3. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/30 A kérdező kommentje:
Nem mert úgy voltam vele hogy kizárt hogy legyen 😅 Még nagyon kezdő vagyok a témában. Milyen a 10 es terhességi teszt? 🤔 Kérlek ne nézzetek hülyének
2021. dec. 3. 21:22
 4/30 anonim ***** válasza:

2-es

Ha mensi előtt egy nappal van, az azt jelenti, hogy holnap simán tesztelhet egyszerű 25-ös terhességivel, ha összejött a baba, már az is ki fogja mutatni.

2021. dec. 3. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/30 anonim ***** válasza:

Predictor early például. Az érzékenyebb fajta tesztek a 10-esek :)

Nézz utána hogy kell csinálni ezt az ovu tesztelést. Nem a ciklus végén kezdjük :) Olyankor jóstesztnek szokás használni az ovu tesztet. Vagyis van aki használja így. Azért mondom, hogy csinálj egy terhességi tesztet is. Ha negatív, akkor valószínűbb, hogy az ovulációd nem volt még meg. Bár nem tudom hányadik napján jársz a ciklusodnak.

2021. dec. 3. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/30 anonim ***** válasza:
4-es nekem menszi után 1 nappal csak a 10-es mutatta ki. Utána még napokig negatív volt a 25-ös. Ezért írtam a 10-est.
2021. dec. 3. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/30 A kérdező kommentje: