Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » Még soha nem voltam terhes...

Még soha nem voltam terhes mikre figyeljek?

Figyelt kérdés
Március 11-én volt az utolsó menstruációm első napja. Már van 3 db pozitiv tesztem. A dokival várok még,hogy biztosra lásson már valamit. Alhasi fájdalmaim vannak a derekam is fáj,de nem folyamatosan.És iszonxaton aludhatnékom van.soha nem aludtam ennyit.Nem tudom mi az a fájdalom vagy rendellenesség ami miat izgulnom aggodnom kellene. Normális a hasfájás és a derékfájás néha? Bocsánat de tényleg nagyon kezdő vagyok.

2016. ápr. 18. 13:17
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
Mit takar az alhasi fájdalom? Pocakszurka? Egyébként nyugi nincs semmi baj. Ha stresszelsz azon hogy valami bajod lesz/van azzal többet ártassz. Mindennek így kell lennie. A 7-8.-ik héten é
2016. ápr. 18. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:

szerintem már mehetsz dokihoz ilyen előzmények után:)) és gratulálok.

A doki felír majd ill. javasol terhesvitamint és elmondja h. milyen vizsgálatok várnak Rád.

Az hogy sokat alszol ilyenkor normális.

2016. ápr. 18. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
Bocsi a kisfiam volt :D szóval a 7-8. Héten érdemes elmenni ott már hallani a szívhangot. Pihenj sokat és nyugi
2016. ápr. 18. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:
Azért kicsit aggodom hogy minden rendben legyen.már lombikra indultunk volna.ugyhogy jelenleg még hihetetlen számomra :)
2016. ápr. 18. 13:26
 5/14 A kérdező kommentje:
És igen a hasfájdalom kicsit szur lent alhasnál de inkább este
2016. ápr. 18. 13:26
 6/14 anonim ***** válasza:
Nekem is ugyanezek a tünetek voltak az elején. Nyugi lesznek cifrább dolgok is később :D
2016. ápr. 18. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
100%
Erős görcs vagy vérzés esetén kell azonnal orvoshoz fordulni. Minden egyéb a terhességgel járó általános kellemetlenség, orvosi beavatkozást nem igényel.
2016. ápr. 18. 13:42