Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Előrehozott érettségi letétele...

Mirino kérdése:

Előrehozott érettségi letétele után kötelező fakultációra járni?

Figyelt kérdés

Sziasztok!:)

Végzős diák vagyok. A vírus miatt az előrehozott érettségik most ősszel voltak megtartva, emiatt nem adtam le az angol fakultációt idén, mivel úgy gondoltam, hogy addig is segít rá felkészülni. Most, hogy az előrehozott érettségim középszinten meg van, nem szeretnék tovább fakultációra járni. Hivatalosan azonban csak szeptemberben lehetett leadni. Így, hogy leérettségiztem, elméletileg már nem kötelező járnom és jegyet sem kapok rá. Biztosra szeretnék menni, ez így igaz?



2020. dec. 9. 11:11
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

Szia!

Szerintem ha nem akarsz angolból érettségizni emelt szinten, majd májusban, akkor simán leadhatsz egy kérvényt az igazgatóhelyettesnél, hogy le szeretnéd adni a faktot, mivel te már megcsináltad az érettségit októberben. Nálunk legalábbis így volt a középiskolában.

2020. dec. 9. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Szóval nem elég csak a szaktanárommal beszélni, lérvényt kell benyújtanom az igazgatóhelyettesnek?
2020. dec. 9. 11:24
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Előbb beszélj a szaktanároddal és kérd ki a tanácsát, de valószínűleg ő is azt fogja javasolni, hogy írj kérvényt. De mindenképpen beszélj a tanároddal!
2020. dec. 9. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Szia! Először mindenképp beszélj a szaktanároddal. Egyébként elvileg a suli házirendjében is benne kell lennie, hogy hogyan adható le egy fakt. Ha nem vagy külön nyelvi szakos vagy nem valami nagy szigorú suliba jársz, akkor simán leadhatod, ha megvan az érettségid. Én pl. angol szakos vagyok ezért csak emelt érettségivel és felsőfokú nyelvvizsgával adhatom majd le a faktot.
2020. dec. 9. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu