Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Kontrollarbeit Rück-Takt 2...

Kontrollarbeit Rück-Takt 2 Variante A megoldásokban tudnátok segíteni?

Figyelt kérdés

diese Häuser – im 19. Jahrhundert – bauen (Präteritum)

..............................................................................................................................

der neue Supermarkt – letzte Woche – eröffnen (Präteritum)

..............................................................................................................................

drei Patienten – heute – operieren (Perfekt)

..............................................................................................................................

die Briefe – noch heute – schreiben (Präsens)

..............................................................................................................................

die Firma – vor einer Woche – schließen (Präteritum)

..............................................................................................................................

die Sachen – gerade – einpacken (Präsens)Verbinden Sie die Sätze. Benutzen Sie dass oder zu + Infinitiv.

Rauchen ist hier verboten. Hast du das nicht gesehen?

Hast du .............................................................................................................................. ?

Ich gehe morgens nicht joggen. Ich habe keine Zeit.

..............................................................................................................................

Jakob spielt nicht mehr Fußball. Er hat vor zwei Monaten damit aufgehört.

..............................................................................................................................

Meiers haben im Lotto gewonnen! Das hat Jana erzählt. Ergänzen Sie die Sätze mit den Verben.

sich vorstellen  sich anhören  sich wundern  sich überlegen

Warum .......................................... ihr ................................ darüber, dass er noch nicht hier ist? Er

kommt immer zu spät.

Hast du ................................ schon die neue CD von „Unheilig“ ..........................................?

Unser neuer Mitschüler hat ................................ gestern in der Klasse .......................................... .

.......................................... Sie ................................ , ob Sie diese Wohnung kaufen wollen!Setzen Sie die Verben in der passenden Form ein.

Gestern ist es schon früh dunkel ................................ (werden).

................................ (lassen) mich in Ruhe!

Sind die Fragebögen schon kopiert ................................ (werden)?

Ich ................................ (müssen) gestern meinem Vater helfen und ................................ (können)

deshalb nicht kommen.

Im Jahr 2009 ................................ (leben) unsere Famile noch in Jena.

Gestern ................................ (stehen) hier noch ein Regal. Wo ist es jetzt?Beenden Sie die Sätze.

Wenn ich ein berühmter Popstar wäre, .....................................................................................

Wenn Sandra mehr lernen würde, .............................................................................................

Wenn wir heute nicht zur Schule gehen müssten, ......................................................................

Wenn ich ein Auto hätte, ..........................................................................................................

Wenn ....


2021. nov. 27. 10:55
 1/9 anonim ***** válasza:
60%
Nem fogom megoldani helyetted. Próbálkozz, és töltsd fel utána ide a megoldásaidat.
2021. nov. 27. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Már csak a harmadik feladatot nem tudom megcsinálni mert nem értem
2021. nov. 27. 14:24
 3/9 A kérdező kommentje:
1-es kedvességet határtalan
2021. nov. 27. 14:27
 4/9 anonim ***** válasza:

Össze-vissza másoltad be az egészet.

Erre gondolsz 3. feladatként?

"Wo ist es jetzt?Beenden Sie die Sätze."

2021. nov. 27. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Figyelj, itt nem oldjuk meg helyetted. Ha feltöltöd a megoldásaidat, akkor látjuk, hogy hol van a hiba. Ha nem tudod elkezdeni, akkor írunk egy példa mondatot.
2021. nov. 27. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Onnan hogy Warum.... ihr.... darüber
2021. nov. 27. 14:31
 7/9 anonim ***** válasza:

A "sich"-es igék, azok a német igék, amikhez egy visszaható névmás is kapcsolódik. A "sich"-et kell ragozni, számban és személyben egyeztetni az alannyal. A "sich" tárgyesetben (Akkusativ) vagy részes (Dativ) esetben állhat egy mondatban. A legtöbb esetben egyébként Akkusativban áll.

Így ragozod a "sich"-et:

- Ich: mich (részes esetben: mir)

- Du: dich (részes esetben: dir)

- Er, sie, es: sich

- Wir: uns

- Ihr: euch

- Sie, sie: sich

Ezeket az igéket kell a hozzá tartozó mondatba behelyettesíteni.

sich vorstellen - bemutatkozik valakinek

sich anhören - meghallgat valamit

sich wundern - csodálkozik valamin

sich überlegen - meggondol valamit

Példa: Warum wundert ihr euch darüber, dass er noch nicht hier ist?

2021. nov. 27. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
A jelentéseket meg a ragozást tudom de nem tudom behelyettesíteni a mondatba
2021. nov. 27. 15:30
 9/9 A kérdező kommentje:
Jaaa már értem utolsó köszönöm
2021. nov. 27. 15:31

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!