Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Mit gondoltok a mai oktatási...

Mit gondoltok a mai oktatási rendszerről?

Figyelt kérdés
előnyök,hátrányok:))
nov. 26. 21:12
 1/6 anonim ***** válasza:
Mi a viszonyítási alap?
nov. 27. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Jobb mint Csád oktatási rendszere, de rosszabb, mint Németország oktatási rendszere.
nov. 27. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim válasza:
Én fel vagyok háborodva, hogy beleviszik már mindenbe az informatikát, az internetet és a számítógépet. Mit képzelnek, 2100-ban élünk vagy mi?
nov. 28. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
A 2-es jól összefoglalta a lényegét. EU-hoz képest pocsék, valami afrikai vagy dél-amerikai gettó országhoz képest egész jó.
dec. 1. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

hátrány:

- felesleges tantárgyak(ének,rajz stb..) helyett lehetnének valóban hasznos tárgyak is(pénzügyi ismeretek, kressz stb...).

- nem elég gyakorlatias, túlságosan ráfekszenek a lexikális tudásra.

- pofátlanul alacsony bérek minden szinten(általános iskola,középsuli,egyetem), nem csoda hogy a tanárok átlagos életkora valami 53 év a 2022-es statisztikák szerint. De komolyan mégis ki akar tanárnak menni, okés hogy hivatástudat, de ilyen fizukból nem lehet családot vállalni, ha csak nem gazdag férfihez/nőhöz házasodsz be. Már többen is mondták, a tanárság egy drága hobbi lett.

- nincsen normális szakmunkásképzés, még mindig az a sztereotípia, hogy a szakmunkásképzőkbe csak az idióták mennek, pedig egy jó szakember sokszor többet keres, mint egy diplomás és most vegyük ki innen az IT-t(tehát az egyetlen egy terület, ahol kb. normálisan bánnak az emberrel), mint viszonyítási alap.

dec. 1. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Hátrány:

-Szar tanárok, a legtöbb mindennap elmondja.: ,,Csövesek lesztek, senki nem ér semmit", stb. Én ezt 12 évig hallgattam, végül full depressziós lettem, aminek mai napig a levét iszom. A tanárok többsége alkalmatlan a pályára. A többségük ki van égve, a fiatalok pedig csak azt látják, hogy egyre több diákot sòznak rájuk elég kevés pénzért, és levezetik a feszkòt a kölykökön.

-Töltelék tantárgyak, amiknek semmi értelme.: Hittan, etika, egyházi ének, ének, testnevelés

-Készség tárgyak osztályozása, ami szintén max arra jó, hogy a diákokban kisebbségi komplexust idézzen elő. Például miért kell valakinek az éneklését osztályozni, és kiröhögtetni a diáktársai előtt, hogy énekeljen mikor nem tud? Én nem tudok énekelni, soha nem is tudtam, és minden ének òra egy rémálom volt számomra, mert rettegtem hogy mikor szólít engem a tanár, hogy énekeljek én. Rém ciki volt, mindenki röhögött állandóan rajtam.

-Valódi fontos tudás nem tanítása, pl.: Vállalkozási alapok, mi az a thm, hitelek buktatòja, befektetési alapok, hogy jussunk saját ingatlanhoz, minimális KRESZ oktatás, önismeret, illemtan, mi az az áfa, mi az a tb, mivel jár a felnőtt élet, mire számítsunk egy állásinterjùn, kapunyitási pánik kezelése, magunk meggyògyítása gyògynövényekkel, stb.

-Kivételezés. A tanárok mindig kiemelnek 1-2 emberkét akiknek mindent lehet, másoknak meg semmit, ezt is meg kéne szüntetni.

-Diákok közötti bulling. Egyre gyakoribb, és egyre erősebb. Lásd.: Tinédzser fiú, aki öngyilkos lett az iskolai bántalmazások miatt. A tanároknak ezeket meg kéne szüntetnie, de szarnak erre is rá.

-Gyakorlatiasság hiánya. Számítógépszerelőnek tanultam, de 4 év alatt kb kétszer láttam gépet szétszedve. Utána elmentem autòszerelőnek tanulni, de ott sem szereltünk autót.

-Pénzhiány. Mindig azt hallgattuk, hogy ,,Azért nem csináljuk gyakorlatban, mert az iskolának nincs pénze xy eszközt megvenni". Akkor könyörgöm minek van ilyen jellegű oktatás az iskolában???


Előnyök:

-Nem ismerek ilyet.

Az iskola csak arra való, hogy az embert lebutítsák, gondolkodását leszűkítsék, és beskatulyázzák. Legjobb bizonyíték erre, hogy a mai oktatás alapjait Rockefeller tette le, aki azt nyilatkozta, hogy jó munkásokat akar majd látni, akik tudnak neki dolgozni. Az iskola MUNKÁSNAK nevel, a pénznek a rabszolgájává nevel, nem pedig gondolkodòkat nevelnek ki/Lásd.: Soha egy mukkot sem tanítanak sem az áfáròl, sem a kamatròl, thm-ről, hitelekről, befektetésről/. Egy államnak nem jó a túl sok gondolkodó, mert akkor nem lesz aki robotol a gyáraknak, meg ganézik az állatok alatt. A gondolkodó embert továbbá nem lehet becsapni, mert nem fog beleugrani kedvezőnek TŰNŐ hitelekbe, stb. Rendben, már most jön az AI, az fog robotolni, de az ostoba ember ezt sem fogja felfogni, szóval ismét csak ott tartunk, hogy a gondolkodòk nem kellenek.

Írom ezeket úgy, hogy négy szakmám van, és jelenleg egyetemre járok, tehát nem 8 általánossal osztom az észt, hogy nem kell iskolába járni. Kell járni, csak egy olyan oktatási rendszer kéne ami a VALÓS tudást adja át, és nem agymosott zombikat nevel ki, akik előbb-utòbb a rendszer rabszolgái lesznek.

dec. 3. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!