Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Hogyan írjak jó kérelmet?

Hogyan írjak jó kérelmet?

Figyelt kérdés

Nemrégiben végeztem a sulival.

Hivatalos leveleket, kérvényeket, önéletrajzot stb simán megtudok írni.

Szeretnénk büfét üzemeltetni, ami azt jelenti, hogy a helyi önkormányzatnak írni kell kérelmet.

A mintát megírtam stb, megtudtam mutatni egy ott dolgozónak, erre ezt mondta, hogy kérelmet írjak és ne kérvényt.

Igazából mi különbség lenne a 2 között?

Normálisan leírtam, ahogy tanultam.

Címzett neve, címe.

Az én nevem, címem.

Tárgy, ugye ami kérelem ( kérvény ).

Azután pedig pl. Tisztelt XY Önkormányzat.

Leírtam a büfével kapcsolatos dolgokat, mit-és hogyan árulnám stb.

Érveltem is mellette, hogy a község számára jó lenne, feldobná egy kicsit stb.

Azután pedig aláírás.

Hálás lennék, hogyha valaki tudna segíteni.

Köszönöm előre is, mindenkinek!


jan. 12. 10:53
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!