Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Miért ilyen nehéz eldönteni,...

Miért ilyen nehéz eldönteni, hogy minek tanuljunk tovább? Ki mit tanulna ha újrakezdhetné?

Figyelt kérdés
2012. jan. 3. 16:50
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:

Én eddig teljes mértékben meg vagyok elégedve a választott szakmámmal, bár még tanulok, már nagyon a végén járok, és dolgozom is benne, szóval látom, hogy mit lehet vele kezdeni és eddig minden jó :)

Viszont, ha visszamehetnék pár évet, úgy középiskola elejéig, akkor tuti több energiát fektetnék a nyelvtanulásba, mert azt manapság úgyse lehet megúszni, és nem most kellene vele szenvednem munka és szakdoga írás mellett, + jobb pozíciót és több fizut is kapnék, ha tényleg jól beszélnék legalább egy nyelvet.

Ja és nyomdamérnök vagyok/leszek.

2012. jan. 3. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:

Hát, nekem nem addig kéne visszamennem, mikor megjelöltem az adott szakot, amit most tanulok, hanem úgy gimi elejére- általános végére. Ugyanis a természettudomány sosem érdekeltek különösebben, ezekből a tárgyakból a tanáraim sem voltak valami fantasztikusak, ráadásul a követelményrendszerük sem volt elég ösztönző ahhoz h normálisan megtanuljam az anyagot. No, mindegy, ha a mosatni fejemmel gondolkozhattam volna, ezekre mindenképp jobban ráfeküdtem volna, és igazából számtalan olyan szakot választhattam volna (pl. kémia- biológia kombóval), ami nemcsak, h jó szak, de van kereslet rá a munkaerőpiacon, és jól is fizetnek vele.

Most pedig már érdekelne pl. az élelmiszermérnök szak, de mivel szinte semmi alaptudásom nincs hozzá, így elég nehéz lenne...

2012. jan. 3. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat, még jöhetnek:)