Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Nyári diákmunka érettségi...

Nyári diákmunka érettségi után egyetem előtt?

Figyelt kérdés
Idén fejeztem be a középiskolát és most majd szóbeli érettségi után szeretnék diákmunkát vállalni. Ilyen esetben, el tudok menni diákmunkára és ha igen, hogyan tudom igazolni, hogy még diák vagyok. Mert ha azt nézzük a középiskolát már befejeztem de felső oktatási intézménnyel legkésőbb augusztus végén lehet tanulói jogviszonyom. Ez esetben nem mehetek diákmunkára? Vagy a középiskola ad valami igazolást ? Ilyen esetbe mit kel tenni? Köszönöm előre is a válaszokat.
2012. máj. 26. 13:34
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%
Én is ugyan ebben a helyzetben vagyok, viszont én úgy tudom, hogy a nyáron még kaphatunk iskolalátogatásit.
2012. máj. 26. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem kérj igazolást a gimidből addig... aztán amint megvan,hogy felvettek, irány a TO(TANULMÁNYI OSZTÁLY,TÉÓ)és ott addig zaklasd a néniket(általában nénik ülnek ott,nem bácsik,legalábbis nálunk),amíg ki nem adják az igazolást,hogy mi a szitu... amúgy szerintem érettségi után amíg a felvételi eredményed nincs meg,addig max. gimnazista lehetsz... mert hát ugye hallgató addig még nem vagy...
2012. máj. 26. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
100%
Úgy tudom, hogy a gimis diákigazolványod augusztus 31-ig még érvényes, de nem biztos.
2012. máj. 26. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
100%
Kérj a gimiből iskolalátogatásit,ilyenkor még mindenkinek adnak,és azzal tudsz dolgozni
2012. máj. 26. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
középiskolától még lehet kérni iskolalátogatási igazolást.
2012. máj. 26. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:

Iskolalátogatási igazolást kell kérned a középiskolában. Az iskolalátogatási igazolás a 2011/2012-es tanév második félévéről szól, amikor te még ugye iskolába jártál.