Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Magyar emelt szóbelire készülő...

Magyar emelt szóbelire készülők! Ti is csak az előre kidolgozott tételes könyvet tanuljátok?

Figyelt kérdés
Mert én azt megtanulom ami benne van meg majd hozzá mesélem a művek cselekményét esetleg egy kis saját véleménnyel. Ennyi elég?

2014. máj. 29. 11:41
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

A sajat velemennyel nagyon finoman. Olyanok fognak ott ulni, akik azt hiszik, ok mindent tudnak, ilyen begyoposodott magyartanarok, akiknek fogalmuk sincs az irodalomrol. Nem megijeszteni szeretnelek, csak ne legyel picit sem elfogult, mert arra azonnal raharapnak, ezt nem csak a sajat tapasztalatom alapjan mondom. :)

A szakmabeliek, vagyis az irodalmarok epp ezert utaljak az emelten vizsgaztato tanarokat.


egy irodalomtortenesz

2014. máj. 29. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Szia, én másodéves magyar szakos hallgató vagyok, 2 éve érettségiztem magyarból emelt szinten.


Mi a felkészüléshez nem használtunk könyveket, a magyartanárom segítettek kidolgozni a tételeket. Elmondta nekünk, hogy a feleletben fontos az objekív és a szubjektív nézőpontok elkülönítése. Értem ezalatt, hogy a konkrét, tényszerű adatokat tanuld meg és ne akard megmagyarázni a vizsgabizottságnak, hogy valami így és úgy volt (csak azért mert nem tudod, hogy volt, csak hogy mondj valamit). Készíts vázlatot, mert az segít, de a felkészítő könyvek gyakran véleményeket is közölnek, ami zavaró lehet a feleletedben, ha előtte abból tanultál.

2014. máj. 29. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Az sajnos egy nagyon-nagyon rossz könyv.
2014. jún. 1. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu