Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Házifeladat kérdések » FORDÍTÁS? Németesek segítség.

FORDÍTÁS? Németesek segítség.

Figyelt kérdés

Tanulmányaimat a kecskeméti Eötvös J. Általános Iskolában kezdtem meg.


Az első iskolai napom pont szeptember elsejére esett. Nagyon izgatott voltam.

Az iskola udvarán tanévnyitóval kezdtük a napot reggel 8kor. A nyolcadikosoktól az iskola kitűzőjét és egy emléklapot kaptunk ajándékba. Ez régi hagyomány a mai napig. Ezután minden osztály a termébe vonult, mi kezdtük meg a sort. Az első emeleten volt a mi termünk ami az iskola legnagyobb tanterme volt. Régi barátom Józsi ült mellettem. Az udvaron már megismerkedtem Bélával és Bencével is. Megismerkedtünk a két tanítónénivel is. Ildikó és Zsófi nénivel.

Eddig maradhattak velünk szüleink. Ezután kezdődött a játékos tanulás. Először matek órával kezdtünk, ekkor még mindenki élvezte. 1-tól 100-ig már aznap megtanultunk számolni. És le is tudtuk írni a számokat. Aztán rajz óra következett, megismerkedtünk Kriszta nénivel a rajztanárnővel, aki nagyon kedves és életvidám volt.

Szerintem ezt az órát élvezte mindenki a legjobban, mindenki nyakig festékes lett. Szép falevél lenyomatokat készítettünk. A következő óra magyar volt Zsófi nénivel, amin meséket olvasott fel és szavaztunk kinek melyik tetszett a legjobban. Zsófi néni egésznap mosolygott és sugárzott belőle hogy szeret tanítani. A 4.óra környzetismeret volt amin állatos képeket vetített Ildikó tanárnő. Ildikó néninek mi voltunk az első osztálya.

Az 5. és egyben utolsó órán a tankönyvek kiosztására került sor. Kiosztottuk, aztán leellenőriztük meg e van minden tankönyv mindenkinek. Aznap délután egykor végeztünk az iskolában. Kettesével álltunk sorba a tanterem előtt és a két tanárnéni vezetésével mentünk az iskola elé, ahol már szüleink vártak ránk.

Az első nap az iskolában izgalommal telt. Sok új dolgot tanultam, és sok új barátot szereztem.



2012. szept. 29. 16:57
 1/2 anonim ***** válasza:
Holnap jobban ráérek, mint most. Ehhez már nem elég egy B2-es vizsga, ide már én kellek!...:))))
2012. szept. 29. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Meine Studien hatte ich in der ­Kecskemeter J. ­Eötwös Grundschule angefangen.


Mein erster Schultag fiel genau auf den ersten September. Ich war sehr aufgeregt. Wir haben uns Früh um 8 Uhr auf dem Schulhof versammelt, und den Tag mit einer Schuleinführungsfeier begonnen. Von den Achtklässlern haben wir einen Anstecker und eine Urkunde geschenkt bekommen.

Es ist ein alter Brauch, was bis heute gepflegt wird.

Danach sind alle Klassen in ihren Klassenzimmer gegangen. Unsere Klasse ging als Erster voran. Unser Klassenzimmer befand sich in der ersten Etage. Es war das größte Zimmer in der Schule. Neben mir saß mein alter Freund Joseph. Auf dem Hof habe ich Béla und Benze schon kennengelernt.

Wir haben die Lehrerinnen Ildikó und Sophi kennenlernen können. Unsere Eltern mussten sich von uns verabschieden.

Danach fing der Unterricht spielerisch an. Zuerst haben wir mit Mathe begonnen. Da hat sich noch jeder für die Schule begeistern können. Wir haben schon am ersten Tag von eins bis hundert zählen und schreiben gelernt. Danach hatten wir die Zeichenstunde. Wir haben die Zeichenlehrerin Christa kennengelernt. Sie war sehr nett und lebensfroh.

Ich denke, diese Stunde hat jedem am besten gefallen. Alle haben sich bis zum Kopf bunt gemalen. Wir haben schöne bunte Blätterabzüge gemacht.

Die nächste Unterrichtsstunde war ungarische Literatur mit der Lehrerin Sophi. Sie hat uns Märchen vorgelesen und wir haben abgestimmt, welches uns am besten gefallen hat. Tante Sophi war ganzen Tag fröhlich und aus ihr strahlte die Liebe zu ihrem Beruf.

Die vierte Unterrichtsstunde war Heimatkunde. Tante Ildiko hat uns Bilder über Tiere vorgeführt. Wir waren für sie ihre erste Klasse.

In der fünften und letzten Stunde sind die Lehrbücher ausgeteilt worden. Nachdem die Bücher verteilt worden, haben wir kontrolliert, ob jeder seine Bücher erhalten hatte. An diesem Tag hatten wir dreizehn Uhr aus. In zweien Reihen haben wir uns vor dem Klassenzimmer aufgestellt und mit unseren beiden Lehrerinnen sind wir aus der Schule auf die Straße gegangen, wo uns unsere Eltern schon erwartet hatten.

Der erste Schultag war aufregend. Ich habe viel Neues gelernt und viele neue Freunde gefunden.

2012. szept. 30. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!