Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Házifeladat kérdések » Holnap témazárót írunk németbő...

Holnap témazárót írunk németből és szeretném, ha ezt a feladat sort valaki meg csinálná. Segítene valaki?

Figyelt kérdés

[link]

Előre is köszönöm !



2013. máj. 12. 23:24
 1/2 A kérdező kommentje:

1. vergleichen sie.

ich / Biologie / chemie – interessant finden

..................................................................................................................................................

ich / Pizza / Spaghetti – gern essen

..................................................................................................................................................

Kaffee / Tee – gesund sein

..................................................................................................................................................

U-Bahn / Zug – schnell fahren

..................................................................................................................................................

meine oma / mein opa – jung sein

..................................................................................................................................................

2. stellen sie fragen zu den unterstrichenen satzteilen.

Den MP3-Player schenke ich meiner Schwester. .......................................................................

Er hat am 26. Januar Geburtstag. ...............................................................................................

Das ist Katrins Fahrrad. .............................................................................................................

Ich nehme die blaue hose. ........................................................................................................

Sie haben das haus vor drei Jahren gekauft. ..............................................................................

Gestern habe ich einen langweiligen Film gesehen. ...................................................................

Wir wohnen schon seit 2001 in Leipzig. ....................................................................................

3. Ergänzen sie die fehlenden Präpositionen.

an  an  aus  bis zum  bis zur  in  in  nach  zwischen

Unsere neue Wohnung ist ..................... der Schmidtstraße 21, du kannst sie ganz leicht finden.

Steig ..................... der haltestelle hasselbachplatz ..................... der Straßenbahn aus. Geh dann

..................... links ..................... Marienkirche. ..................... der Kirche musst du .....................

den Bus Linie 55 einsteigen. Fahr fünf haltestellen ..................... Rathaus. Die Nummer 21 ist

..................... dem Rathaus und der optima-Bank.

konTrollarBEiT rÜck-TakT 1 NAME: ..........................

varianTE a ERGEBNIS: ..........................

kontakt2_tanari.indb 43 3/17/11 9:04 PM

2013. máj. 13. 06:54
 2/2 anonim ***** válasza:

Össze kell hasonlítani(Vergleichen sie)


Ich finde Biologie interessanter als Chemie


Ich esse lieber Pizza als Spaghetti -


Tee ist gesünder als Kaffee -


Meine Oma ist jünger als mein Opa –

2016. okt. 22. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!