Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Házifeladat kérdések » Fordítani németről magyarra...

Fordítani németről magyarra hogy lehet ezt a szöveget? Sajnos nem vagyok jó németből Szöveg lent.

Figyelt kérdés

ich gehe hier tagtäglich ins Gymnasium außer sonntags. Nein, den Samstag habe ich wirklich nocht vergessen, wir sind hier nämlich höchst intellektuell und gehen auch samstags zur Schule... na ja, was mir dann ehrlich gesagt doch keine all zu große Freude bereitet. Am Samstag noch zur Schule: der Horror! Aber sehr erfreulich ist die Aussicht auf einen Sonntag im Schnee mit meinem geliebhten Snowboard. Doch meistens zerplatzt dieser Traum, weil ich die ganze Zeit lernen muss. Leider kann man degegen nichts machen. Die Shcule lässt mir in letzter Zeit wirklich wenig Luft zum Atmen.

Bei uns hier in der Schweiz ist es so, dass wir meistens bis nachmittags um 16 oder 17 Uhr in der Schule hocken, da wir über Mittag nach Hause gehen. Leider nicht sehr intelligent ausgedacht. Aber es gibt für mih keinen anderen Weg, denn ohne Matura (deutsch: Abi) kann man ja bekanntlich nicht studieren, was eigentlich mein Ziel ist. Ja, so ist das.



2013. máj. 28. 18:00
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Ich gehe hier tagtäglich ins Gymnasium außer sonntags.

Mindennap ide járok gimnáziumba, a vasárnap kivételével


Nein, den Samstag habe ich wirklich nocht vergessen, wir sind hier nämlich höchst intellektuell und gehen auch samstags zur Schule.. na ja, was mir dann ehrlich gesagt doch keine all zu große Freude bereitet.

Nem, tényleg nem felejtettem el a szombatot, mivel mi itt szörnyen entelektüelek vagyunk és még szombaton is iskolába járunk, ami őszintén szólva mégsem okoz nekem olyan nagy örömöt.


Am Samstag noch zur Schule: der Horror!

Még szombaton is iskolába járni: ez maga a horror


Aber sehr erfreulich ist die Aussicht auf einen Sonntag im Schnee mit meinem geliebten Snowboard.

De nagyon jó a kilátás egy havas, hódeszkás vasárnapra.


Doch meistens zerplatzt dieser Traum, weil ich die ganze Zeit lernen muss.

De sajnos legtöbbször szétdrran ez az álom, mert egész idő alatt tanulnom kell.


Leider kann man degegen nichts machen. (Sajnos ez ellen nem lehet mit tenni)


Die Schule lässt mir in letzter Zeit wirklich wenig Luft zum Atmen. (Az iskola az utóbbi időben tényleg nem nagyon hagy levegőhöz jutni)


Bei uns hier in der Schweiz ist es so, dass wir meistens bis nachmittags um 16 oder 17 Uhr in der Schule hocken, da wir über Mittag nach Hause gehen.

Nálunk Svájcban úgy van, h. legtöbbsztör délután négyig, ötig az iskolában ülünk, mivel ebédre hazamegyünk.


Leider nicht sehr intelligent ausgedacht.

Sajnos nem valami intelligensen van kitalálva


Aber es gibt für mih keinen anderen Weg, denn ohne Matura (deutsch: Abi) kann man ja bekanntlich nicht studieren, was eigentlich mein Ziel ist.

De számomre nincsen másik út, mert érettségi nélkül

tudvalevőleg nem lehet egyetemre menni, ami pedig a célom. Hát, így van ez


Ja, so ist das

2013. máj. 28. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
úristen, tényleg nagyon szépen köszönöm :)
2013. máj. 28. 20:32

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!