Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Házifeladat kérdések » Nagyvonalakban, mikor passe...

Nagyvonalakban, mikor passe composé és mikor imperfait?

Figyelt kérdés

« C/Ç’…………………….….…. /être/ à Saint-Paul-de-Vence. Je/j’ …………....………….. /devoir/ avoir dix-huit ou dix-neuf ans. Je/j’ …………………..……………….. /loger/ alors à Juan-les Pins, un endroit qui ……………......................………. /être/ encore inconnu, sauvage et tout à fait abordable ! Tout le monde me/m’…………………..…………………. /parler/ de Saint-Paul. Je/j’………………………..……. /décider donc/ de prendre un car pour y faire un tour. Je me souviens, cela ……………….………………. /se passer/ un matin très tôt, vers 8 heures 30, en pleine campagne. Il y ………………………….….……. /avoir/ un homme qui ………….…….……………….…..… /marcher/ dans un champ et une fille dans l’autre. Il y …………..……………. /avoir/ aussi des coquelicots, des bleuets et des pins. Tout le monde ……………………… /dormir/ encore, sauf nous deux. Je/j’…………...………….. /entendre/ derrière moi quelqu’un m’appeler. Je/j’ ………………..……..……………../se retourner/ et il ………………………………….…….. /me dire/ : “ C’est pas toi qu’on appelle Gréco ? ” Je/j’…………..………..…….. /répondre/ : Oui, c’est moi ”. Et voilà, c’était fait. »



ebben a szövegben is elkélne a segítség....de fontosabba a magyarázt.előre is köszönöm


2014. jan. 22. 20:36
 1/4 reptoid ***** válasza:

Imp: folyamatos, leírás, körülmény, állapot, ismétlődés, éppen valamit csinálunk, amikor kicsi voltam, régen vagy az órát mikor mondod.


PC: befejeződött, előre visz cselekményt, történik valami, felsorolás, behatárolt időszak



A szövegedet ilyen tagolással, krixkraxokkal meg sem próbáltam elolvasni.

2014. jan. 22. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

a szövegben pedig nem ártana egy kis segítség,de inkább ellenörzés..:/ mindegy azért köszönöm.....

ha esetleg olyan van hogy 18 vagy 19 éves voltam,akkor melyiket használom?

2014. jan. 22. 20:54
 3/4 A kérdező kommentje:
« C/Ç’…………………& /être/ à Saint-Paul-de-Vence. Je/j’ …………....…………/devoir/ avoir dix-huit ou dix-neuf ans. Je/j’ ………………… /loger/ alors à Juan-les Pins, un endroit qui ……………/être/ encore inconnu, sauvage et tout à fait abordable ! Tout le monde me/m’…………………………. /parler/ de Saint-Paul. Je/j’………………… /décider donc/ de prendre un car pour y faire un tour. Je me souviens, cela ………………/se passer/ un matin très tôt, vers 8 heures 30, en pleine campagne. Il y …………………… /avoir/ un homme qui ………….…….……/marcher/ dans un champ et une fille dans l’autre. Il y …………/avoir/ aussi des coquelicots, des bleuets et des pins. Tout le monde ……………………/dormir/ encore, sauf nous deux. Je/j’…………/entendre/ derrière moi quelqu’un m’appeler. Je/j’ ………………/se retourner/ et il …………………… /me dire/ : “ C’est pas toi qu’on appelle Gréco ? ” Je/j’…………/répondre/ : Oui, c’est moi ”. Et voilà, c’était fait. »
2014. jan. 22. 20:58
 4/4 reptoid ***** válasza:
C’était à Saint-Paul-de-Vence. Je devais avoir dix-huit ou dix-neuf ans. Je logeais alors à Juan-les Pins, un endroit qui était encore inconnu, sauvage et tout à fait abordable! Tout le monde me parlait de Saint-Paul. J’ai donc décidé de prendre un car pour y faire un tour. Je me souviens, cela s’est passé un matin très tôt, vers 8 heures 30, en pleine campagne. Il y avait un homme qui marchait dans un champ et une fille dans l’autre. Il y avait aussi des coquelicots, des bleuets et des pins. Tout le monde dormait encore, sauf nous deux. J’ai entendu derrière moi quelqu’un m’appeler. Je me suis retournée et il m’a dit : “ C’est pas toi qu’on appelle Gréco ? ” J’ai répondu : Oui, c’est moi ”. Et voilà, c’était fait.
2014. jan. 22. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!