Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Házifeladat kérdések » Valaki letudná írni, hogy...

Valaki letudná írni, hogy hogyan kell egy feladat után a struktogramot megrajzolni?

Figyelt kérdés
C++ feladatokról van szó, megtanultam a függvények stuktogramjait, de mikor kapok egy feladatot akkor nemtudom, hogy hogyan kell hozzákezdeni, most nem tudok semmi konkrét példát írni, mert ZH-ban nemtudom milyen feladatot fogok kapni, de csak általánosan, hogyan kezdjek neki?

2015. okt. 31. 20:40
 1/2 anonim válasza:

Szia!


Megpróbálom egyszerűen leírni:

Első lépésként specifikáld a programot.

Bemenet, Kimenet, Előfeltétel, Utófeltétel megállapítása.

Milyen változókat és konstatsokat fogsz használni?

Ezeket deklarálnod kell, esetlegesen értéket adni nekik, majd az utófeltételt lerajzolod stukiban.

Amiket tudnod kell lerajzolni, az egysoros utasítás, elágazás, elől és hátul tesztelős ciklus.

Értékadás ":=" (legyen egyenlő) jellel történik, 1-től indexeled a tömböket.

Ha le tudsz programozni egy feladatot magadtól (jól), akkor indulj ki abból, és próbáld "visszafordítani". Tulajdonképpen a stuki is csak egy nyelv.


Van 6 vagy 7 alaptétel, maxkiv, keresés, sorozatszámítás, eldöntés, stb. Ezeknek a stukiját tanulmányozd, menj rajtuk végig sorrol sorra, mint egy programfutás lenne, és hasonlítsd össze a c++ kóddal ahogy leírnád, használd őket! Pár óra gyakorlás után zsigerből fog menni:)

2015. nov. 1. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszi szépen! :)
2015. nov. 1. 13:24

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!