Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Lehet gimnáziumban iPad-re...

Lehet gimnáziumban iPad-re jegyzetelni?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

10. osztályos diák vagyok, vettem egy iPadet nemrég. Szeretném iskolában is használni jegyzetelésre órán?

Ez lehetséges? Hallodtam olyat hogy kifejezetten külön papír kell ahhoz hogy valaki jegyzetelhessen digitális eszközön az órán. Egy teljesen egészséges embernek ezt a papírt meg lehet szerezni valami “kiskapuval”?



2021. szept. 23. 19:28
 1/9 anonim ***** válasza:
97%
A tanáraidat kérdezd meg, illetve az iskolád házirendjét bogarászd át.
2021. szept. 23. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
39%
Örülj neki, hogy egészséges vagy és használhatsz papírt meg ceruzát!
2021. szept. 23. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
2: Produktívabbnak érzem magam, ha digitálisan vannak meg a tananyagok, azért kérdeztem. Becsülöm azt hogy van 2 kezem, és tudok írni. Tudom hogy valaki ezt se tudja, de attól függetlenül miért ne csinálhatnám?
2021. szept. 23. 21:40
 4/9 anonim ***** válasza:
22%

"Produktívabbnak érzem magam, ha digitálisan vannak meg a tananyagok"

A tanár meg akkor érzi magát produktívabbnak, ha rá figyelnek a diákok és nem a kütyüiket bújják, mint digitális oktatáskor.


"miért ne csinálhatnám?"

Semmi akadálya, hogy amikor hazamész az iskolából, akkor digitalizáld a füzetekbe írt jegyzeteidet, ha neked úgy jobb. Az iskolában azért nem csinálhatod, mert tiltja a házirend (másképp nem beszélnél kiskapuzásról).

2021. szept. 23. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
62%

Látod kérdező ezért tanulj - akárhogyan... papíron, iPaden, laptopon, mindegy - hogy ne legyél olyan sötét, gyöpös tahó mint a 4-es! :D

1-es voltam.

2021. szept. 23. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Nem tudom 4-es miért feltételezed ezeket a dolgokat. Már csak a válaszodból látva: nem jártál még egyetemen.