Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Érdemes-e matematikusról...

Érdemes-e matematikusról mérnöki szakra váltani vagy inkább várjam meg a specializációt?

Figyelt kérdés
Első féléves matematikus hallgató vagyok a BME-n. Tetszik a szak, a legtöbb tárgy is, viszont mérnök szeretnék lenni ,mert az sokkal jobban érdekel, valamint az meg se fordul a fejemben, hogy elméleti matematikus legyek. Specializáció választásra van lehetőség, mint matematikus mérnök, viszont 1,5 év múlva. Egy dolgot nagyon nem szeretek a szakon, az általános bizonyításokat, azok megtanulását. Mérnökin tudtommal nem kell ilyet tanulni szó szerint zh-ra, vizsgára, vagy nem sokat. Kezdek úgy lenni vele emiatt, hogy nem akarok fölöslegesen szívni olyannal, amit úgyse fogok használni. Mit tennétek a helyemben? Várnátok a specializációig, vagy átmennétek mérnökire. Egyébként gépészmérnökin gondolkodtam legtöbbet, arról valaki le tudná írni a véleményét? Köszönöm a válaszokat!

2022. jan. 13. 15:51
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Váltsál mérnökire!
2022. jan. 13. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
Ha gépészmérnök akarsz lenni, akkor jelentkezz gépészmérnöknek, de közben fejezd be az első évet a matekon, még hasznodra válhat.
2022. jan. 18. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Köszi a segítséget!
2022. jan. 18. 22:23
 4/4 anonim ***** válasza:

Azt tanuld, amivel a munkában szeretnél foglalkozni.

Ha gépészmérnök akarsz lenni, akkor jelentkezz át!


Gépészmérnök alapszakon 3 félév, 3 tárgy a matematika, az akkor neked nem okozhat gondot. Egyébként az egyetemen megy a matematikai bűvészkedés, de a munka világában a legritkább esetben van rá szükség, így inkább a szakmai tárgyakban mélyedj majd el, ha mérnöki pályát választasz!