Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Jogi Karról Bölcsészettudomány...

Jogi Karról Bölcsészettudományi Karra?

Figyelt kérdés
Első éves hallgató vagyok a Debreceni Egyetem Jogi Karán. Minden tárgyamat sikerült első próbálkozásra teljesítenem eddig, de sajnos nem jöttek be a számításaim, miszerint megszeretem majd ezt a szakot, amin vagyok. Mindig is tanár akartam lenni, de korábban lebeszéltek róla én meg nem voltam elég határozott és nem jelöltem meg az osztatlan tanárképzést a Debreceni Egyetemen. Most végleg eldöntöttem, hogy átmegyek tanárképzésre a BTK-ra.Intézményen belül hogyan történik ez? Szintemelő érettségit kell tennem töriből tavasszal, de nem bánom. 20 éves vagyok egyébként és töri-magyar szakot jelölök meg. Lehetnek olyan tárgyak,amiket elismertethetek ,mert teljesítettem őket már jogon? Szociológia pl. Bárki, aki már végigjárta ezt az utat, hogy egyik karról átment másik karra, az kérem írjon :)

2014. jan. 1. 16:40
 1/3 anonim ***** válasza:
Szerintem jobban jársz azzal, ha jogász leszel mint tanár, gondolkodj még egy picit rajta.
2014. jan. 2. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Nem értek egyet az elsővel. Ha csak a pénzt nézzük ennyivel a legjobb választás az lenne ha elmennél luxusprostinak...
2014. jan. 9. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Nem azt kértem, hogy döntsön más helyettem, hiszen a döntésem végleges- tanár leszek. A pénz nálam másodlagos. Nekem az a fontos, hogy azt csináljam később, amit szeretek.
2014. jan. 14. 20:55

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.